2017: welke vintage draag je vandaag?

Haha de nato is tijdelijk. Had geen andere 18mm band liggen. Snel een zwarte leren Hirsch band bestellen denk ik :wink:

1 like

Nog eentje, immers werkt de belichting buiten erg mee:

9 likes

Ja, sweet.

Bullhead van Citizen:

11 likes

1977 1680

24 likes

Proberen - wat moet je nu aan een 5 Sports proberen dan?? De mijne geeft zover ik weet alleen de tijd, dag en datum aan. Nog functies verborgen ergens?

Vanavond toch nog gewisseld van PR516 naar Seamaster - weer eens een beetje oude metalen om de pols

Bij de Omega stond zelfs de datum al goed…

12 likes

bedankt - heb er zelf altijd gemengde gevoelens bij gehad met die band - iets te dressy denk ik :neutral_face:

1 like

Mooie start meteen - toch even beginnen met zo’n oude ā€˜drie sterren’ en dan nog zo’n mooie staat lukt niet iedereen!

Om de pols proberen natuurlijk :wink: Ik heb nog nooit een 5 sports gehad.

Heerlijk die Seiko 5 Sports kan ik je vertellen - de tijd gaat alleen veel sneller :smiling_imp: Zal de mijne eens een keertje opgraven om je te inspireren koekoek!

1 like

Ik volg er nu eentje op ebay. Ben benieuwd of ik die kan scoren. Nog een half uurtje :wink:

Dat werd in dat tijdsbeeld inderdaad als chique beschouwd. Ik draag die invloed ook met me mee, vandaar dat ik het mooi vind :relaxed:

1 like

Vanavond deze

Of toch deze

12 likes

@domega En een zenith 230s automatic ook onderweg :). Denk pak het meteen goed aan :wink:

1 like

Avondwissel naar de 6105-8110

9 likes

succes - duimen allemaal voor je denk ik!

1 like

Whoaaaa - die set is toch even iets anders dan wat er gemiddeld voorbijschuift hier!?!!

1 like

Deze vandaag

20 likes

Leuk. Ik had ooit eens verguld exemplaar, met grijze plaat en ā€˜gilt’ lettering. NOS met NOS grijze band.

https://www.horlogeforum.nl/t/eterna-anatomic-nos/13440

7 likes