Haha de nato is tijdelijk. Had geen andere 18mm band liggen. Snel een zwarte leren Hirsch band bestellen denk ik
Ja, sweet.
Proberen - wat moet je nu aan een 5 Sports proberen dan?? De mijne geeft zover ik weet alleen de tijd, dag en datum aan. Nog functies verborgen ergens?
Vanavond toch nog gewisseld van PR516 naar Seamaster - weer eens een beetje oude metalen om de pols
Bij de Omega stond zelfs de datum al goedā¦bedankt - heb er zelf altijd gemengde gevoelens bij gehad met die band - iets te dressy denk ik
Mooie start meteen - toch even beginnen met zoān oude ādrie sterrenā en dan nog zoān mooie staat lukt niet iedereen!
Om de pols proberen natuurlijk Ik heb nog nooit een 5 sports gehad.
Heerlijk die Seiko 5 Sports kan ik je vertellen - de tijd gaat alleen veel sneller Zal de mijne eens een keertje opgraven om je te inspireren koekoek!
Ik volg er nu eentje op ebay. Ben benieuwd of ik die kan scoren. Nog een half uurtje
Dat werd in dat tijdsbeeld inderdaad als chique beschouwd. Ik draag die invloed ook met me mee, vandaar dat ik het mooi vind
succes - duimen allemaal voor je denk ik!
Whoaaaa - die set is toch even iets anders dan wat er gemiddeld voorbijschuift hier!?!!
Leuk. Ik had ooit eens verguld exemplaar, met grijze plaat en āgiltā lettering. NOS met NOS grijze band.