2017: welke vintage draag je vandaag?

Bekend klokje / bandje koekoek - zit ook in mijn LCD archiefje :wink:

Maar wel minder toonbaar dan de jouwe natuurlijk!

9 likes

De mijne is er ook niet al te best aan toe hoor :stuck_out_tongue: Maar in ieder geval een heel stuk beter dan toen hij binnen kwam. Vooral dat roostertje was echt gevuld met vuil en niet meer egaal zwart. Hij werkt in ieder geval wel weer helemaal. Helaas werkt de 0634 die ik ook gekocht had natuurlijk weer niet :weary:

1 like

Na wat oplapwerk aan een pakweg 50 jaar oude Rus gedaan te hebben, toch prettig weer een horloge uit dezelfde periode te dragen dat iets beter z’n best doet.

Denim-kleurig bandje bevalt erg goed; mooi casual en toch sophisticated. :+1: Deze met het eerder uitvoerig besproken al dan niet ā€œechteā€ Rolex-gespje. :wink:

19 likes

50% score - dat kan slechter toch :wink: Mijn recente Seikootjes scoorden echt veel lager…

6 likes

Ik had het liever andersom gehad. De 0634 werkend en de A159 niet. De 0634 is eentje die toch nog op mn lijstje staat. :slight_smile:

Mooie Telememo, Ernst!Tja die phone dialer van mij kon ik destijds dus ook niet weerstaan :wink:

2 likes

Oke…Pierre LarošŸ˜ā€¦echt een gaveā˜ŗā€¦Kan je foto maken van dichtbij en niet op z’n kopšŸ™ƒ

Draai je toch even je kijkglaasje om Nils :wink:

1 like

Dan beweegt me scherm ook mee​:grin::joy::joy:

Terwijl autom.draaien niet aan staat😁

1 like

Omega Speedmaster Professional Reference 3590.5000 by IstvƔn PƩnzes, on Flickr

10 likes

Sinds gisteren opnieuw in de collectie
Omega 2910 cal 284 van 1958

17 likes

Quartzje vandaag.

17 likes

Yachtingraf Regate Jumbo :+1:

20 likes

15 likes

Nog steeds deze…

Canon EOS M3 test shot by IstvƔn PƩnzes, on Flickr

10 likes

Mijn reisgezel voor de komende 2 weken…

17 likes

8 likes

Universal Geneve, jaren’60 :relaxed:

(beschikbaar voor de liefhebber in het Horlogemarkt gedeelte :blush:)

14 likes

Deze is wel heel erg mooi! :heart_eyes:

2 likes

Nog een dagje strand, nog maar eens de Pulsar. Net op tijd voor een late zon nog even de DS-5 Quartz erbij

10 likes