2017: welke vintage draag je vandaag?

Ja die… gaaf​:upside_down_face::blush:…Ik heb zoiets in die richting gevonden en gekocht…moet nog wel aankomen natuurlijk​:blush:…Bedankt! Nu heb ik een beetje vergelijkingsmateriaal🖒

1 like

Vandaag deze 2
Mijn nieuwe @Ko-Banden band toegekomen en onmiddellijk een swap gedaan in de collectie.
Nu weet ik niet wat kiezen dus voorlopig al meerdere malen gewisseld

21 likes

Beiden, vermoed ik…

Bij die van mij mis ik een lumepip en ik denk dat die bezel van jou kan draaien en die van mij(als hij aankomt natuurlijk) niet denk ik…verder inner bezel 24 uurs en maar 100 m waterdicht i.p.v 150 bij jou…verder is hij 39 mm zonder kroon…denk dat deze van 1979 is.

Foto ‘geleend van verkoper’…Zou in NOS staat zijn…gaaf ding😊

12 likes

Mooi hoor! Stukken “fijnbesnaarder” dan die van mij.

2 likes

Ja vond ik ook mooi…maar die brute ‘peddel’ van jou is ook heel gaaf🖒☺

2 likes

Hej Hej @red, je weet dat ik dit een topper vind hé😉

1 like

Onderschatte klok, wát een schoonheid

1 like

Ongepolijst rauwe 84-er teruggekregen vandaag.
Thnx Neetje, je bent een toffe gast!

Gr. Roel

16 likes

thanx! Was heel even te koop maar heb me bedacht. Vond de huidige ´waarde´ t.o.v. veel andere polsmonsters zwaar onder de maat, dus dan houd ik hem liever nog een paar jaartjes in de doos ondanks dat ik ´m nooit draag :sunglasses:

11 likes

Mooi horloge :heart_eyes:
Welk binnenwerk zit daar in?

Geen idee Bertus, ik ben meer zo’n typje van de buitenkantjes ;-), zal wel zo’n Myota of zo zijn :imp:

1 like

Mooie groepsfoto hoor :heart_eyes:
Groeten terug van wat tijdsgenoten!

11 likes

Vaste stelregel - na een servicebeurt altijd een paar dagen in de broekzak tussen het kleingeld. Anders komt die nooit meer toe aan polstijd :sunglasses::innocent:

1 like

Mooie rattrapantes!

25 likes

Junghans op perlon-grijs vandaag.

10 likes

21 likes

Dagje vrij met zoontje vandaag: geen straf​:sun_with_face::icecream:

8 likes

Voor het eerst sinds tijden:

11 likes