Herinner me de introductie nog op DZVL. Blijft een mooi horloge!!
Supergaaf!
Deze een paar daagjes testen na service (aan een eigen bandje); aan de pols en op de winder. Hamerautomaat uit '54. Was een zware bevalling - tiretteveer stuk, kast-klemplaatje ontbrak - evenals de urenrad-spreidveer, beide wijzerplaatschroeven, een van de bumperveren (was vervangen door iets dat werkte, maar er niet uit zag)… …en de kroon was niet meer waterdicht; nu weer wel.
In staal zijn deze minder gangbaar dan in gold-filled, lijkt het wel.
Erg mooi en eenvoudig. Vind dit echt gaaf:+1:t2:
Ja vind ik dus ook, eenvoudig en klasse met papieren.
Met 24mm natuurlijk veel te klein om te dragen maar wel leuk om te hebben, een vintage Ingersoll Mickey Mouse horloge
Niet aan de pols vandaag, maar in de hand. Mijn vintage Hamilton électronic aan een nieuwe lederen band van STRPS…nl @ruudvv
Fijne avond allemaal!
Ik zal al te kijken in het verkoop gedeelte. Erg mooie klok wel
Dankjewel Daniel!
Nooit gehad maar wel mede verantwoordelijk voor de tic…Mijn eerste ervaring met ‘onbegrijpelijke’ verzamelaarsprijzen was denk ik wel met de Mickey horloges, in Düsseldorf vijfendertig jaren geleden. Ook herontdekte ik er de digitale horloges die je vroeger vaker in reparatie had dan droeg. Swatch gaf veel later het laatste duwtje…
Doet me trouwens erg aan die van mij denken. Dikke laag radium heeft die van mij en een mooie Felsa automaat.
Heel leuk!
Mooi!