2017: welke vintage draag je vandaag?

Moest je hem ooit beu zijn…:slight_smile:

1 like

Nou Santa, deze Rototronic had net een nieuw glaasje gehad, en dat wilde ik met dit stralende weer toch maar niet uittesten :unamused:

Zodoende alleen even binnen aangezwengeld

11 likes

Ik bekijk het van geval tot geval.
Met mijn japanners (Seiko’s, NSC) durf ik het wel aan. Maar de rest laat ik liever thuis :roll_eyes:

2 likes

Mooi klokje Hans, lekker evenwicht in het wijzerplaat design. Ik weet niet meer of ik al eerder mijn oude Olympic met je geshared had, maar met die Olympische waterhoeveelheden mag het vast nog wel een keer :wink:

9 likes

Welke bedoel je met hem Bertus?

1 like

U Tissot camping, mooie patina top klokje

Oh die Campatina :innocent: Eerlijk gezegd geen idee wat die op zou moeten brengen, wilde eigenlijk wachten tot patina een hot sales item wordt :wink:

1 like

Ik weet het zelf ook niet, maar ben dol op de vintage look :grin:

1 like

Mijn beste,

Ik wikkel er soms een stukje plastic om!!
Geen gezicht,
maar ik heb er een goed gevoel bij!!

Eveneens als ik met een vintage-horloge in de zon lig!!
Dan vouw ik er een stukje tissue om.
Dit om al te heftige verkleuring te voorkomen!!
En ook hier weer:
Geen gezicht,
maar ik heb er een goed gevoel bij!!

Horloge-Fetisjisme.:flushed:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

6 likes

Ik heb speciaal een casiootje van 40 euri aangeschaft met 200m waterdichtheid, kan ik nooit een buil aan vallen, zekers met dit soort weer… :slight_smile:

1 like

Gewoon dragen,… ga ook niet onnodig met mijn polsen in de regen lopen zwaaien.

2 likes

Draag alles ook met dit weer. Toch onder jas of trui. Sommigen zou ik in de stromende regen niet dragen maar loop dan sowieso niet buiten…:wink:

1 like

Leuk om nog zo’n Olympic te zien! Inderdaad een mooie strakke wijzerplaat. Mijn klokje ken ik al vanaf dat m’n vader het kreeg. Loopt perfect en is nog nooit open geweest.

1 like

Timor uit het vuile dozijn! Met heerlijk zwart Radium…

21 likes

Mooi exemplaar Andy.

1 like

Net in een plensbui met deze, geeft geen krimp :blush:


Fijne donderdagavond verder :sunglasses:

8 likes

Mooi om te horen Hans! Geldt helaas niet voor de mijne, loopt dus niet soepeltjes genoeg - en een vertrouwde betaalbare horlogemaker zoals ik vroeger had kom ik helaas niet meer zo 123 tegen, dus hij mag weer in de doos haha

1 like

9 likes

Tja Bert - mijn campinkje staat niet op de to go lijst eigenlijk :smiling_imp:. Maar misschien heb je wat te ruilen? Voor de waarde nog even wat gegoogled - exact dezelfde vond ik niet zo snel maar wel eentje met double wijzertjes & markers en niet zo ‘rijke’ patina. Voor 150, maar verkopen moet dan nog wel lukken haha http://www.ebay.ie/itm/VINTAGE-OROLOGIO-TISSOT-VISODATE-CAMPING-CAL-27B621-CASSA-WATERPROOF-IMPERMIAB-/142479426580?hash=item212c6f8414:g:~F0AAOSwcUBYMdO0

1 like

Tis jammer dat ze zo klein dragen, maar het blijven mooie kunstwerkjes met een zeer kenmerkend geluid, die Vulcain Cricket’s :grinning:

12 likes