2017: welke vintage draag je vandaag?

Dagje Efteling, Kermis horloge om :clown_face:

9 likes

Leesvoer:

2 likes

Blauw bandje geprobeerd op goud. Kleur bevalt wel, maar misschien is een glad bandje beter?

9 likes

Goedemorgen vanuit CaliforniĆ«šŸ‘

17 likes

Even snel de Roxy om voor wat fotoā€™s, gaat de collectie verlaten.

13 likes

nee geen gladde, dees past prima hooršŸ˜š

1 like

24 likes

Dezeā€¦

12 likes

Een El Cheapo penanker voor vandaag.

12 likes

Deze Eska met zijn al wat oudere quartz werkje eindelijk eens van batterijtje voorzien - blijft toch een bijzonder horloge! Alleen zo jammer dat hij in doublƩ is anders zou ik hem toch wel eens langer dan alleen voor de foto dragen :smiling_imp:

7 likes

Heyā€¦SuperšŸ–’ā€¦Inderdaad 'leesvoerā€™:slight_smile:

Bedankt!

Vanwege dun dus ā€¦interessant! Ook valt mij op dat in de geschiedenis Seiko en Citizen elkaar vaak aan het overtreffen warenšŸ–’

Ijzersterk bezig :clap:

Het mooie van zoā€™n vintage klok vind ik dat je juist dĆ”n nog eens iets kan dragen dat niet 100% aansluit bij jouw stilistische voorkeur.
En dat komt omdat er juist zoveel te vertellen is over 'het dingā€™
Dat zet meteen de klok Ć©n -minder belangrijk- de drager in de spotlight.

Vind deze ook dus gewoon superleuk.

En ik heb ook al zoveel leuk spul gezien van je. :cool:

1 like

Prima combi zo, Nico, niks meer aan doen (@Red heeft gelijk) :+1:

2 likes

Deze weer even. Frans quartz sub-duikertje van de late 70ā€™s (incl. Frans quartz werkje)

10 likes

Niks mis mee :+1:

1 like

Misschien heb je wel gelijk HH maar ik heb het ding al heel lang en behalve dat ik ooit ergens gelezen heb dat Eska (S. Kocher) in een ver verleden ook ā€˜Reversoā€™sā€™ leverde kon ik er nooit veel over vinden. Dit model heeft een wat ouder - zes steens - quartz werkje, een redelijk massief verguld kastje en gek genoeg zat er toen ik hem kocht een band aan met een JLC klip - vermoedelijk fake. Dus wel een verhaal jaā€¦:innocent:

9 likes

Love it ! :+1:

1 like

<

14 likes