2017: welke vintage draag je vandaag?

Mooi hoor

1 like

Nou, ik heb m al n tijdje maar kon niet echt n geschikt bandje vinden. Ben eerlijk gezegd ook nog niet echt weg van deze combi. Het is n fors, met name dik/hoog horloge en n nato wordt dan wel wat ieligā€¦

Ik heb de aankoop gemist, maar ik wil hetzelfde :slight_smile:

1 like

@BH_ zelf een band laten wisselen is een risicovolle onderneming, zegt menā€¦ :wink:

Het vond eindelijk een koper! Zeer mooie chronograaf!

Snap helemaal wat je bedoelt - ik zal mā€™n gedachten er eens over laten gaan, misschien kan ik je inspireren :innocent:

Mijn twee favoriete; recht vandaag.

18 likes

10 likes

Heerlijk die extreme band, hoewel ik zelf helemaal niets met goudkleur heb zou ik in dit geval toch all the way gaan denk ik :sweat_smile: Wel vreemd dat deze advertentie ook niet het trapeziumvormig datumloepje in het glas vertoont, hij lijkt zelfs niet de ongelijke grootte in cijfers te hebben?! Is dat misschien alleen bij de vroege Polerouters, als een extreem design kenmerk van Gerald Genta? Die glazen met zoā€™n loepje zouden ook vrijwel niet te vinden zijn las ik ergensā€¦

Zoā€™n alle kleuren van de regenboog modelletje is altijd leuk verzamelen :sunglasses:

8 likes

Zeker uniek en super mooi. Die band is ook super!

Vond eindelijk een gouden polerouter waar wel een speciaal loepje in het glas zitā€¦Niet gedateerd, dus geen idee of deze vroeg of laat model is. Maar in goud waren ze er kennelijk ook mĆ©t?!

Chronometertje Cal 333

9 likes

11 likes

Oeffffff SomaliĆ«, Turkije, Las Vegas barre tijden weer. En dat we allemaal murw zijn frustreert enorm - maar wat doe je eraan?! Misschien maar even onschuldige opwinding zoekenā€¦Keep it simple sā€¦

16 likes

Vandaag deze:


18 likes

Mijn Wereldtijd Raketā€¦

Fijne woensdag :slight_smile:

13 likes

schoon klokje weer!

1 like

:slight_smile: (op een EichmĆ¼ller rekkertjeā€¦ :slight_smile: )

1 like

Rek is ā€˜dikā€™ onderschat - strak is hotā€¦ Niks aan te doen :persevere:

6 likes