2017: welke vintage draag je vandaag?

Zo was ik hem trouwens op het spoor gekomen: https://omegaforums.net/threads/gold-polerouter-date-chronometre.64529/

Jammer genoeg niet voor de €2500, maar nog steeds een prima prijs (te meer wanneer je bedenkt dat in horloge ongeveer een ons aan 18k goud zit.

Even teruggelezen (ik kom daar zelden): spannend verhaal! Dat uurwerk is trouwens ook bijzonder fraai.

1 like

Sturmankie 80 er jaren vandaag. :relaxed:

13 likes

Red Sub Tuesday.

15 likes

Prachtig horloge. Toch vind ik die andere combi ( Gouden Constellation met leren band ) veel mooier.
Goud met goud, ik weet het niet. Voor mij persoonlijk wordt het gauw te kitch. Het krijgt een goedkope uitstaling. Het is echt niet mijn bedoeling je af te kraken, geloof me. Maar dit horloge op een licht bruine band b.v. zou het geheel ophoog tillen.

De ultieme vakantie-beater!
Veel groeten uit la douce france!

9 likes

Gaaf! Grail materiaal

1 like

sjips … :sob:

Nog maar een dagje. :sunglasses:

9 likes

Hoezo, heb jij een gouden Polerouter?

1 like

De Rally vanmiddag

10 likes

I wish, wel een mooie Pontiac over een paar dagen waar ie mooi op zou staan… :smirk:
Maarja tis un gouwe he… te duur vrees ik… :japanese_ogre:

65 gram 18k goud :smirk:

En gaat sowieso niet passen. Laat die gouden Pontiac eens zien :slight_smile:

1 like

Dresser van rond 1970 met AS handopwind-kaliber.

9 likes

Pontiac is niet van goud, jouw band bedoelde ik… :nauseated_face:

13 likes

Och een spontane switch naar een oud automaatje op links - dus de Eco drive verhuist nog even naar rechts

9 likes

12 likes

Een EDC, wie kent het niet…

11 likes

Mooi met die rode vlakken op de inner bezel. Datumloepje is ook op een kekke plek trouwens, al met al een leuke NA?!

1 like