2017: welke vintage draag je vandaag?

Gisterenavond opgepikt maar nu al mijn favoriete aankoop van 2017. Een Seamaster 120 op de originele 1035 bracelet, en, kan je raden, van bij de eeste eigenaar. De beste man kocht het horloge in 1969 voor omgerekend 350 gulden, tijdens vakantie in de Franse Ardennen, omdat zijn toenmalig horloge uit de washokjes van de camping was gestolen. Geweldige flashback naar het campingleven anno 1969 :slight_smile:

30 likes

Heel mooi deze! Toch weer een Seamater 120 terug :slight_smile:

1 like

Stiekem altijd een beetje spijt gehad van de verkoop, en deze, in deze staat en mĆ©t de braceletā€¦ :scream:

2 likes

Die zal er met opgeknapt glas prachtig uit zien.:+1:

Ik zoek zelf ook nog een gele Pogue, maar ben afgeschrikt door alle nep aftermarket onderdelen en fout gebrushede/gepolijste kasten.

3 likes

Nog even de prachtige ghost bezel in de verf zetten

8 likes

Vandaag mijn Seiko 5 Automatic uit 1970. In al zijn eenvoud vind ik 'm steeds mooier worden.

9 likes

Daarom koop ik ze altijd liever zo, onaangetast. Het is met name het glaasje dat zo gekrast is want de tachy en kast zijn nog in prima staat. Nieuw glaasje er op en een service en dan heb je voor minder geld dan je zou betalen voor een normaal exemlpaar een volledig origineel en geserviced exemplaar.

1 like

Tag Heuer spirotechnique.
[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/DSC_0422_zps8abjdyde.jpg.html]

[/URL]

13 likes

Prachtig, geniet er van

1 like

14 likes

Gaaf met die rode bezel. Special Bay Watch Edition??? :innocent: Broertje van

7 likes

11 likes

Nice! Gefeli! Wel mooie band zoeken nog? Die van mij komt komende week terug uit eht VK na een grondige beurt van Richard Askhamā€¦ kan niet wachten het horloge weer te kunnen dragen!

3 likes

Thanks! Ik had hem voor de verandering eens op een racing bandje gezet. Maar de correcte originele taper band voor de latere modellen zat er ook bij. Ik draag hem vandaag weer, maar nu op staal.

Ik ben benieuwd naar je fotos als hij terug is weer. Ik heb zelf vandaag nog een andere 6139 binnen gekregen waar ik nu mee bezig ben om die in orde te maken :slight_smile:

12 likes

Foto echt op getoonde tijdstip gemaakt. De CWC chronograph. Gemarkeerd 0552 (voor Royal Navy helicopter piloten) uit 1982. De laatste batch met een valjoux 7733.

22 likes

Geen idee red, op mijn zolder in een bananendoos vol oude krantjes en daar staan soms leuke advertenties in,hier nog enkele


5 likes

Efkes wisselen.

15 likes

12 likes

14 likes

Genieten van de Maas samen met art decoā€™tje


Fijne Zaterdagmiddag nog :smiley_cat:

8 likes