Buiten Klokkeland en Michael Young?
Kunnen die zoiets fixen of werken ze enkel aan Rolex jubilees?
Die Zodiac blijft een bijzonder horloge. Hij staat bij mij op mijn whishlist.
Groet, Richard.
Ik zou ze eens mailen.
Of vraagje stellen op OF. Heb daar wel eens flatlink reparatietopics voorbij zien komen.
Kunt misschien wel de 1035 en 1067 qua parts uitwisselen. Maar dan brengt je 1035 uiteraard wel minder op.
Zal zien hoe ik het aanpak. De 1067 is compleet dus restauratie wel waard. Thanks
Prachtig horloge, Harry.
Groet, Richard
Dankjewel!
Werkelijk prachtig!
wel een hele mooie voor de zaterdag
Ah BH en @septentrio dus wanneer ik weer in de gelegenheid ben toch mijn Omega restantendoosje eens nader bekijken als ik jullie goed begrijp
Zie ik daar een (of twee) 7077 band(en)?
geen idee - heb alleen dit beeldje bij me op camera, de bandjes - restantjes eerlijk gezegd - zijn thuis
Ik heb het gevoel dat band 2 en 4 referentie 7077 hebben. 1 (redelijk) complete band daarvan doet 2k+. En band nummer 3 lijkt me een 1039 of 1035 op het eerste gezicht, die doet compleet tussen de 1 en 1.5.
Lekker zo’n restantenbakje!
Oh en de links doen los ook zo 90-100$ per stuk.
Wow dank voor de positieve response RJ - heb ze al jaren geleden in zekerheid gebracht voor wanneer ik ooit nog soortgelijke items tegen zou komen om dan uiteindelijk eens op gepaste manier weer te gebruiken. Dit draadje van Septentrio brengt me i.c.m. jouw expertise behoorlijk aan het twijfelen of dat ooit zal lukken