Sorry dat meteen gaat niet lukken BH - ze liggen een kleine 400 km verderop momenteel…
Was maar grap, #6 endlinks zijn enorm kostbaar geworden. Zo kostbaar dat verzamelaars (zelfs puristen) genoegen nemen met aftermarket endlinks.
Die flatlink banden hebben een enorme jump gemaakt. Ik was 2 jaar geleden zo trots als een aap met 7 lullen toen ik een Omega Constellation ref. 14900 uit 1961 kocht met een 7912 band uit 1963. De band flipte ik subiet voor €1435… maar achteraf… tja.
Dankjewel!
Beroemd…Achter Af
Wat is er zo bijzonder aan een #6 band tov andere banden?
No 6 is een endlink, niet een band.
An sich weinig bijzonders aan; een stukje gevouwen metaal. Maar enorm gezocht door verzamelaars, want het is de correcte endlink voor de 2915, 2998, 105.002 en 105.003 (de rechtpotige speedmasters). Dit zijn enorm kostbare speedmasters en de verzamelaars daarvan betalen een godsvermogen voor deze links.
Op een 2915 van circa een ton of een 2998 (1 of 2) van €35.000 kan ik me het nog voorstellen, maar toen ik links nodig had voor mijn 105.003 had ik weinig zin om nog een 15-25% van de aankoopprijs te lappen voor een stukje gevouwen metaal.
Interesting. Dank.
Ik ben maar een nerd hoor, maar hoe komen dat soort kraterinslagen nu op zo een plaat terecht???
Is dat verf die krimpt of wat ?
Radium gaf “goed licht” maar er waren wat bij werkingen
Ik vermoed dat het van de cijfers op de plaat is gedwarreld.
Google maar eens radium girls.
Gr. Roel
ah ok thanks!
Tafel wordt gedekt voor de taarten, maar eerst lekker uit eten straks - oogt misschien super relaxed, maar voor de moeder des huizes is de klok een martelwerktuig
Da’s een hele mooie
Haha ik had dit weekend graag zo’n oude Ommie gedragen voor bij het feest, sure! Maar als gast wil ik nog wel eens afwassen en ik wil niet het risico lopen om zo zijn wijzerplaat nog verder te modden