2017: welke vintage draag je vandaag?

Staat je goed!

1 like

Mooie vogel en mooi horloge :ok_hand:

1 like

1974

14 likes

Begin jaren 60 Mauthe.

12 likes

7 likes

Perfecte combi, of het ervoor gemaakt is.

2 likes

Op tijd naar huis na een volledige dag training :ok_hand:

16 likes

thanks, daar heb ik wellicht ook wat aan - als ik die van mij tenminste terug kan vinden :sweat:

Ludiek!

Overdag deze oude Tissot Visodate Camping maar weer eens - past goed bij druilregen

12 likes

Hallo RJ (en misschien ook @BH_ ) wellicht interesseert je de ‘uitslag’ mbt mijn Omega bandjes. Net even gechecked:
nr 4 heeft geen nr code - vermeld wordt alleen Swiss Made Omega Steel Inox
nr 3 is een 1506, vermeld ook nog No 13, is gedateerd 1-66 bezit 11 schakels, en mist één kant van de band
nr 2 is niet genummerd - gedateerd 2-59 en ook maar een ‘half’ bandje
nr 1 is een 1119 met nog eens 11 in een cirkel
De nrs 4, 3 en 2 van de foto hebben geen van allen endlinks - helaas

Op mijn ouwe Seamaster heeft de 1506 endlinks met nr 16

2 likes

15 likes

12 likes

Ik rijd met een Heinkel schooter en meen me te herinneren dat je er ook eentje kreeg bij 100000 km spijtig Heinkel bestaat niet meer :crying_cat_face:

1 like

Binnenkort op wellness kuur, maar wou deze Speedy 176.0015 toch al even delen. Ik vind het een erg fijne referentie, met z’n geintegreerde bracelet en, naar auto Speedy normen, bescheiden afmetingen.

15 likes

Knap jaartal en type ?
Prettige dag nog

KLASBAK :smirk_cat:

1 like

Zeker een van de mooiste mark speedy’s. Zal er na een nieuw glaasje weer goed uitzien. :+1:

1 like

Yep, de bestelling voor nieuw glas, en nieuwe glaspakkingen + nieuwe dekselpakking is inmiddels geplaatst bij de horlogemaker :ok_hand:

1 like

Morgen ga ik de carburateur en uitlaat vervangen voor iets sportiever materiaal, vandaag vast een beetje voorpret met dit klokje :slight_smile:

16 likes