2017: welke vintage draag je vandaag?

Polstijd voor deze bijna vergeten vroege quartz Tissot

-

oh ja, die geeft altijd net wat meer werk bij het uurtje terugzetten = 23 uur vooruit

6 likes

Frey compressor vandaag,

13 likes

Nog eentje dan :wink:

12 likes

Einde groote oorlog vandaag we herdenken de gesneuvelden met mijn opie’s watch


De heropbouw kan beginnen, mijn huis kapotgeschoten :crying_cat_face:

nog een fijne dag.

9 likes

17 likes

Ja, die kan wel wat TLC gebruiken, zo te zien:slight_smile:
Leuk bandje ook, trouwens.

1 like

Genieten van het WE…

16 likes

Nou op jullie verzoek - ook @pmannaert - dan wat meer pixels van dat oudje. Gelijk ook inclusief een tijdgenootje dat mogelijk ooit eens mag doneren…:slight_smile:

Niet opgegraven helaas, dat lijkt me echt een kick zoals Anderson dat heeft gevonden. Doodgewoon ooit eens gekocht in een vettig oud houten doosje vol soortgenoten - alles van ruim voor WOII

8 likes

30t2

6 likes

Dank je wel. Heb er nog zo eentje maar dan ietsje groter :innocent:

1 like

14 likes

Vandaag deze Alpina bumperautomaat, caliber 582, uit 1945-1950 :relaxed:

(Voor de liefhebber: komt dit weekend te koop in het marktgedeelte :wink:)

12 likes

Mooie Alpina! :+1:

1 like

Vandaag op een H-link bandje voor de vintage vibe…

4 likes

Heerlijk maagdelijke mkII. Geen vervormde opnieuw opgemaakte kast, geen relume, gewoon een volledig fabrieksoriginele 69er. Ronduit fantastisch.

17 likes

Hou eens op met al die prachtige nieuwe aanwinsten, ik word er jaloers van :stuck_out_tongue_closed_eyes: Heel mooi horloge :grin:

1 like

Dank je wel , dat je dig deelt echt super die foto en horloge ! Heb je meer foto’s van toen ?

1 like

Vandaag flink gewerkt in de werkplaats. Een aantal oldtimer bromfiets onderdelen gemaakt die komende week naar de eigenaar in Zwitserland worden verzonden
Daarbij een oude Seiko 5 om. Eigenlijk nog een mooi horloge, alleen het glas is erg bekrast. Daar zou nog eens een andere in moeten.

11 likes

Ik heb op zolder een bananendoos vol oude komplete krantjes liggen van 1920 tot 1945, lagen allemaal onder de "ballatum "een vroegere vloerbedekking , daar staan dus ook enorm veel foto’s in over alle onderwerpen uit de oorlogsjaren 14/18 t’is natuurlijk wel in de Franse taal


voor de Omega liefhebbers

recyclage enz …

8 likes

Tof dat je ook je oudjes wil delen met ons uit naar mijn mening erg grooote doos :heart_eyes_cat: I like it

2 likes