2017: welke vintage draag je vandaag?

Kan ik regelen voor jou als je wilt.

Indrukwekkend Ieper en omgeving.


Deze ook met het garantiebewijsje…

11 likes

Erruggg mooi !

Maat 42 - valt mee :wink: - u vraagt wij dragen. Nog een oudje van vóór WOII als toetje dan

Deze zit al even niet meer in mijn horlogedoos overigens…maar ik vond hem altijd erg gaaf, en goed bij de tijd

11 likes

Ha ook zo eentje van voor de 'steen’tijd geloof ik - dikke like!!

Magnifique!

Beëindigd onderhoud vandaag.

13 likes

Lekker aan de auto gewerkt vandaag :+1:

7 likes

8 likes

Gaaf horloge!

1 like

Lekker hoor!

1 like

Vind dit wel een plaatje hoor !

1 like

Dank je. Vond ik ook, maar toch wel de meeste militaire horloges al weggedaan. Zwarte wijzerplaten vind ik de top, zeker bij ouder worden, maar de band met militair & oorlog is er bij mij dus weer niet. Tja…

Ik heb ook nog een West End… maar helaas met een heel onopmerkelijk leren bandje.
Draag het dan ook nooit.
Zal ik binnenkort ook eens een fotootje van posten.

1 like

Dat begrijp ik meer als je denkt , maar ik probeer heg los te zien van elkaar , als ex militair :wink:

1 like

't is zo’n Tissot weekend. Gisteren afgesloten met zo’n rare Autolub, vandaag gestart met een getatoueerde Visodate

Mmh - de Autolub ziet er goed uit, loopt ook maar kan ik niet opwinden - en de Visodate loopt perfect maar oogt niet echt mooi. 't zijn ook net mensen :smirk:

10 likes

Dit brokje antiek, jaren 20?

14 likes

Vandaag mijn vintage Certina om.

6 likes

Seiko (Seiko 6309-8300) kinda day :grin:
Glasje vol krassen maar net de charme van het horloge (zonder flits vallen ze trouwens ook niet op)

Kan enkel de dag niet verstellen (staat nu op zaterdag 12e), is het mogelijk de dag te verzetten naar zondag zonder dat er 13e opkomt?

4 likes

Yema SpationauteIII '88

4 likes