2017: welke vintage draag je vandaag?

10 likes

Cosmic

11 likes

20 likes

19 likes
20 likes

Pfffff…die wijzers zijn cool!!:blush:

1 like

Onlangs op MP gescoord voor 100 euro: :grinning:

17 likes

Wow - zo’n mooie staat? Maar dan zou ik haast weer 'ns gaan :wink:

2 likes

CQ…1979

10 likes

18 likes

'N Casiootje uit '81

9 likes

Value for money die Casio’s, ruim 35 jaar oud en zo prachtig dat die LCD horloges nog best een aardig lang leven beschoren is!!!
Vrees dat we die kwaliteit van de nieuwe generatie van deze klasse horloges nooit meer zullen genieten - zal eerder zo gaan als met mobiele telefoons. Batterij leeg hup naar Afrika voor de sloop?!! Als ik zie hoeveel mensen een paar horloges - soms elke dag - kopen moet ik steeds meer denken aan de ontwikkelingen in tropisch fruit, tot voor kort per pond nu per doos - 30 limoenen of 9 Mango’s voor 2 euro. Mijn Casio klassiekertje die ik nog twintig jaar hoop te kunnen dragen

>

3 likes

@domega
Dat modelletje uit de begin 90’s (en alle spinoff modelletjes van deze kast) zijn de meest verkochte casiootjes ooit. Zeer populair vanwege de betrouwbaarheid vs aanschafprijs ook in het midden oosten tijdens de diverse ‘oorlogjes’. Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat Bin L. er ook een droeg tijdens zn arrestatie/liquidatie. Niet echt reclame voor Casio.

2 likes

Ah leuk Ernst - net een boek over de Bin Laden familie gekocht. Nu natuurlijk op de fotootjes gaan letten hahaha

Bin Laden had inderdaad Casio’s. Ook omdat je explosieven op afstand kon aansturen.

En Obama dus ook…

Patina time

13 likes

12 likes

Sandoz chronograph vandaag :wink:

19 likes

Wat een mooike.
:+1:

1 like