2017: welke vintage draag je vandaag?

Big zero vandaag!

12 likes

13 likes

Dā€™r gaat minstens Ć©Ć©n iemand spijt krijgen haha

1 like

Hoorde vanochtend een raar geluid uit een horlogebox komen. Bleek deze schreeuwende Xonix met roraty bezel switch te zijn "hallo, hallo! zie mij!"
Was mn favoriete vakantieklokje, ooit.
Nou, vooruit dan maar. Al lang niet echt gedragen (jaar of drie), maar met een afwijking van maar 45 seconden na drie jaar ?!? En met best wel veel mogelijkheden (7, geen licht helaas) best een -ook door mij- ondergewaardeerde digital uit Ā± 1990

8 likes

Morgen rond 6.00 uur gaat de wekker weer.

8 likes

Seiko week ?? allez dan morgen deze ,eerst nog just zetten en hopen dat hij niet begint te flippen

8 likes

Vandaag de LC maar uit de la getrokken.

10 likes

Vandaag de NA voor mij: Montdor uit ā€˜77. Lekker fris en vrolijk zo op de vrijdag. Nog precies 1 week en hij wordt 40 :+1:t2::+1:t2:

18 likes

Blauwe Bulang two tone eropā€¦

En nu dus weer in love :heart_eyes:

Jumbo power. Fijne vrijdag! Gr. Roel

11 likes

Relliac 70ā€™s chrono.

8 likes

Mijn Seiko week vervolgd met een seventies TV dial -


Niet echt waterproof dus dat wordt binnen blijven :smirk:

11 likes

Schoenendoos van jouw maatje 50 x 4 denk ik, zā€™on collectie chapeau :smirk_cat:

1 like

19 likes

En hier nog een zusje Commodoor met drie sterren met inmiddels een nieuw glaasje.
Ouwe meuk is leuk, geen bezwaar tegen een verweerde kast maar maar het glas moet wel krasloos zijn. Leuke sproetenkop, @Scudo, is misschien iets ouder dan de jouwe?

10 likes

Vrijdagmorgen met de Seamaster aan mā€™n zijdeā€¦

17 likes

Falken met epsa kast en landeron 4750 uit begin jaren 60.

19 likes

Citizen ā€œRed Eagleā€ automaat

7 likes

ach valt best mee met die paar Seikootjes hoor! Maar bedankt voor de pluim en viceversa natuurlijk!

Ziet er super uit Martijn - daar had ik de Enicar als case van verkocht dit jaar! En dat projectje is ook mooi geworden gelukkig

1 like

Mijn beste,

Zojuist deze schone Omega om de pols gegespt!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

21 likes