De Poljot Sturmanskie Kapitän vanavond.
Dit is nooit “boring” …
Mooie collectie daar… De tweede van rechts vind ik het mooist
Deze Rallygraf Super met Valjoux 72 vandaag!
Deze heb ik een tijdje geleden op de gok gekocht want hij had heel veel waterschade. Maar hij is gelukkig weer tot leven gebracht door @Inca en een van mijn absolute favorieten
Deze week een Longines met een cal. 6952 binnen gekregen, ik denk midden jaren '70. Een in-house uurwerk van Longines. Hij tikt weg op 28.800 bpm en wanneer de kroon uitgetrokken wordt loopt de secondewijzer door tot de 12 uurs positie waarna hij stil blijft staan.
Vandaag deze Dreffa uit 1950. Toen het horloge binnen kwam leek het alleen nog geschikt voor onderdelen. Maar na veel tlc en onderhoud heeft het een prachtig vintage karakter. De wijzerplaat heeft een honing kleur die op de foto niet helemaal tot recht komt.
Impressive!
Enjoy,
Gianni
Een tijdje geleden,dat ik nog iets postte, maar soms ontbreekt de tijd …
Vandaag de (bijna) vintage Heuer Carrera re-edition omgegespt en een semi- open ritje gemaakt in de 911. Tot spijt van wie het benijdt … met handschoenen.
Enjoy en HAGWE,
Gianni
Mooi!!!
Mooi hoor!
Als je deze in je collectie hebt, snap ik waarom je de Seiko (bijna) hebt verkocht.
Wel flinke krassen in het glas/hesaliet. Laat je dat er uit poetsen of een nieuw glaasje bij de service?
Nieuw glaasie is besteld
Maar in mijn collectie leven Seiko en Omega vredig naast elkaar hoor, ik hou van vele soorten klokjes.