2017: welke vintage draag je vandaag?

Gister en vandaag deze .

13 likes

Endeze morgen .

10 likes

Yes, volgens mij is het een Marlin! Met crosshair dial! :smiley:

Leuk, Timex only! Even kijkje nemen! Perfect merk voor als je vintage wilt proberen, maar niet direct voor leeg hoeft te lopen. Dit horloge kostte uiteindelijk 60 euro inclusief verzending vanuit de VS.

2 likes

Mooi merk, zusje hier met ook een mooi uurwerk

15 likes

Seiko 7T34

10 likes

Vette like dit vette kwartsje!

1 like

14 likes

Oud automaatješŸ˜Š

11 likes

Regenachtige maandagmorgen in Brusselā€¦ maar wel met deze klepper aan de pols :blush:

21 likes

Morgen Dubois hij is al aan het warm lopen :smirk_cat:

7 likes

Maandag quartz dag, eerder vandaag de 7a38.

Nu net gewisseld naar de 7548 en bij het laatste dag licht nog een foto proberen te maken

11 likes

15 likes

Even geswitched naar ander duikertje, de oude Sicura - of moet ik tegenwoordig Sicura/Breitling zeggen?! :imp:

Straks eens kijken hoe ik de rest van mijn duiker weekje ga invullen. Bodem van de doos komt al in zicht, kijken of die zeven dagen gehaald worden.

10 likes

Neeeee, geen Sicura-Breitling maar dat weet jij ook wel. :sunglasses:
Sicura had wel erg mooie modellen.

1 like

Oi, die Glycine is echt top! Zo eentje zou ik graag ook ooit eens aan de collectie willen toevoegen. Of de No.1 Purist maar ook die is slecht te vinden (met een zwarte wijzerplaat),

2 likes

Tja topkwaliteit voor weinig, net zoals tegenwoordige klokjes op de markt - maar toch heb ik er toen wel eens een gekocht geloof ik. Ik zag er vandaag weer eentje zoals in mijn sloopdoos ligt voor 279 euro !!! aangeboden. incl. Breitling blabla. Ik heb overigens deze grapkanjer nog, die heb ik nog niet gespot als ā€˜Breitlingā€™ tot dusverreā€¦

11 likes

Orient World Diver, eigenlijk hoort er nog een venster om het dag/ datum veld maar is door een vorige eigenaar weggehaald. Bewust denk ik want het venster zou over de tekst heenvallen

12 likes

Zeer fijne klok Jack :wink:

1 like

Prachtige 7a38 uitvoering vind ik dat, zeer mooie kleur wijzerplaat.

1 like

Ik kan het ten zeerste aanraden. Mijne gaat niet meer weg :slight_smile: