2017: welke vintage draag je vandaag?

Pracht exemplaar!

Mooi hoor! Die staat ook op mn lijstje van horloges die ik nog wil hebben. :+1: 3300 yen is wel een koopje :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Is hij trouwens niet uit 1967 ipv 1977?

2 likes

Dit moest het worden! Perfecte vintage tuna! Nieuwe strap alles. Maar geen klik? Suggesties?

8 likes

Wat gaaf, je hebt ā€˜m eindelijk!

Ook toevallig: deze is ook uit ā€˜77!

9 likes

Helemaal niet toevallig. Jij wilde ā€˜m niet verkopen en ik heb gewoon gewacht en goed opgelet tot er precies de juiste te koop kwam.

3 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye: Dat zou mooi zijn

Zou theoretisch kunnen, maar is onwaarschijnlijk. De Lord Marvels met het 5740C uurwerk zijn pas voor het eerst in de loop van 1967 geproduceerd. En is tot en met 1978 in productie gebleven.

1 like

Ooh deze is ook echt mooi zegā€¦

1 like

Dank je wel! :blush: Hij is vandaag verkocht aan een enthousiast forumlid en ook echte vintage liefhebber.

2 likes

Ik had het even gegoogled, je kan het inderdaad zien aan de caseback. :thinking:

Deze stond al een tijdje stil omdat de originele stalen band te kort isā€¦inmiddels wel al een donorbandje, maar is een leren bandje opgezetā€¦ook wel leukšŸ˜Š

9 likes

fotootje stalen band? Je weet nooitā€¦

2 likes

Oh neeā€¦ik moet van twee banden Ć©Ć©n maken maar was een pinnetje afgebrokenā€¦gaat zeker wel lukken maar moet even zoeken en eraan beginnenšŸ–’šŸ˜Šā€¦Maar bedankt voor meedenkenšŸ–’šŸ˜‰

Wilde van deze serie ze ook eens op een leren bandje zienā˜ŗ

1 like

Heb nog wel een Citizen ouwetje voor je gevonden laatst in mijn doos, compleet met originele band maar ook een beetje kort

:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Quartz of handwinder?

Handwinder - heel erg populair bij de dames. Notā€¦

2 likes

Moeten ze aan een knopje draaienā€¦hebben ze normaal ook geen moeite meeā€‹:wink::joy:

Vanmiddag toch maar de Flipper even geflipperd voor de volgende duiker in mijn Buienradar serie deze week

- komt die ook weer eens aan de beurt :wink:

12 likes

Gehele zwarte versiešŸ–’ā˜ŗā€¦die heb ik niet vaak gezien,nice!

Tissot timeā€¦

12 likes