2017: welke vintage draag je vandaag?

Vandaag een Prisma manager om.

10 likes

Multi Alarm II beater van Citizen, 1979

11 likes

21 likes

Hoezo zwarte versie Nils ??? Is een normale 120 zonder datum, stalen kast maar dan met een vervangende bezel in diepblauw, de originele Omega bezel is (vrijwel) niet te krijgen helaas. Draagt echt super comfortabel, net even wat kleiner dan de 300

1 like

Oh oke dacht dat hij geheel zwart was🤥…wijzerplaat is wel zwart toch??

Fraai exemplaar Anderson, zuinig op zijn~! - doet me ook enorm aan de Enicar tijdgenoot denken, heb ik - maar helaas niet het uurwerk van.

Ben ik ook ! thanks !

1 like

Ja dat wel Nils, Vintage Zwart zeg maar :wink:
Zou wel heel erg gaaf zijn een zwarte Seamaster 120 case - zwarte metalen kasten vind ik prachtig maar heb ik alleen één van Citizen, en nog van een paar minder bekende merken…Oh ja nog wel twee lege NOS kasten van Enicar in matzwart, zonder uurwerk/wijzerplaat…

1 like

Heb er ook één van Citizen…je ziet ze niet zo vaak☺

1 like

Beetje te vroeg voor Flieger Friday, maar toch al deze knapperd:

20 likes

Vandaag een JLC Club, De Jaeger Le Coultre “Club” dateert uit de vroege jaren 1970, toen werd het horloge uitgerust met het legendarische hoogwaardig automatisch uurwerk Cal. AS1906. onder in het midden van de wijzerplaat staat de aanduiding “T Swiss Made T”. De T geeft aan dat het lichtgevende materiaal van de wijzers is gebaseerd op het tritium element, in tegenstelling tot het radium die typisch werd gebruikt op pre-Tweede Wereldoorlog modellen.

11 likes

Citizen duiker

16 likes

Zenith sporto vandaag

10 likes

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/P1030650_zpsi2rdguqa.jpg.html]

[/URL]

14 likes

14 likes

Sports duiker uit 1981

10 likes

JA-loers …

2 likes

Tudor time. Te veel concurrentie van de andere twee Tudors. Nog eens proberen met een ander bandje. Dat hielp goed bij de Oysterdate qua draagtijd. Anders het blauwe topic op?!

21 likes

Prachtig :heart_eyes:

Met ETA 1260

16 likes