2017: welke vintage draag je vandaag?

Zal wel een venus 178 zijn.

1 like

Nog een poging. Simpele Seiko uit april 1970 vandaag.

9 likes

idd Venus 178

1 like

Oei…die is cool🖒😍…Veel plezier ermee🖒😊

@koekoek Van welk jaar is die…type enzo?

1 like

Thanks! De klik is er alleen niet echt. Ik had wel echt uitgekeken naar dit klokje maar het kan zo maar weer een catch en release zijn. :thinking:

Hij is uit 1986. Het is een 7a28 7a00, een van de Giugiaro ontwerpen :sunglasses:

2 likes

Aha…die glukicasie😁…de naam al verschillende keren zien langskomen…wel een gaaf ding 🖒☺

1 like

KAn nie kiezen nie

19 likes

Time to leave the office…

12 likes

Designed by Giugiaro?

3 likes

1 rechts 1 links en 1 om de enkel? Wat een prachtig trio! :heart_eyes:

1 like

Jep! :slight_smile: Een “drivers watch”

Seiko 7009 5001

9 likes

Heel mooi

Vandaag voor het eerst de Glycine compressor om de pols na aankomst gisteren. Na aankomst heb ik hem gelijk even opengewipt om goede foto’s te schieten voor mijn ‘administratie’ (en omdat ik zo benieuwd was naar het uurwerk in levende lijve).

Ongelooflijk leuk om bij de aankoop het originele garantiebewijs mede te ontvangen. Deze stamt uit oktober 1964. Het horloge komt uit september 1964.

Ik wil het glaasje laten polijsten en een service is ook te overwegen. Hij loopt ongeveer -1 minuut per dag maar de gangreserve is wel solide; al met al te overzien qua kosten.

21 likes

Zeer mooi, heb ook getwijfeld toen ik de veiling zag :slight_smile:

2 likes

12 likes

Zelfde kast en uurwerk

18 likes

Simps… Ehhh Citizen Homer uit 1962

20 likes

Tissot t12 automaat (groot, >42 mm volgens mij) met geïntegreerde Gay Frères band. Via inruil verkregen. Sexy rood streepje rond dial. Komt te koop, alleen nog geen idee waar.

14 likes

Je hebt toch wel iets bijzonders daar - maar als je meer van heavy metal houd kan ik je twijfel wel weer begrijpen. Dan was deze ook beter geweest natuurlijk…

11 likes