Glaspakking ff weghalen, gaatje zit ietsje onder de opwind as, net naast de wijzerplaat als ik het nog goed weet.
Jep dat is allemaal gelukt. Maar ik weet niet in welke kroon stand en waar ik dan moet drukken. Want ik zie niet echt een pusher ofzo.
Ik ga nu slapen maar ik dacht bij ingedrukte kroon, er steekt dan een metalen lipje uit. (Zie je niet) dan pennetje of schroevendraaier op goed geluk in gaatje doen. En duwen.
Zal zo nog eens kijken. Net ook al geprobeerd maar de kroon kwam niet los. Er was in 1ste positie idd een klein lipje. maar die zit niet recht onder het gaatje. Lukte in ieder geval niet de kroon los te krijgen.
Die prijzen zijn ook echt ontploft de laatste 18 maanden zeg⦠Wel mooie horloges.
Zeker niet mis nee, helaas niet de prijsklasse waar ik in āspeelā
De speedyās zijn weg voor onderhoud dus deze alweer een tijdje om de pols. Draagt erg comfortabel.
En toevallig ook op tien over tienā¦
Ik heb hem ook gezien. Mijn ervaring is dat dit soort private label uitvoeringen toch iets minder gezocht zijn
Erg mooi!
Mooi! Altijd al eens dit model willen uitproberen.
Moderne maat (41mm) voor een vintage; ligt lekker op de pols, nog in zeer goede staat en een uniek uurwerkje; ben er blij mee
Even iets andere verhoudingen LCD tov analoog - maar ook wel een leuke om te tonen vond ikā¦
Is een echte topper zeer mooie tissot
Geniet ervan
Wauw, mooie Longines!