2017: welke vintage draag je vandaag?

Hoopte vandaag mijn oude Seiko Kinetic terug te kijken, blijkt ook het nieuw bestelde accu’tje een bummer. Ik zou zeggen kijk uit met servicen van die dingen - de voorraad-accu’s lijken niet altijd even vers… Dus voor vandaag maar even deze Porta automaat, die kan ook nog wat extra beweging gebruiken :wink:

6 likes

:expressionless:

Theoretisch ja…
Ik kijk net ff op eBay, staat weinig bruikbaars op.

1 like

De 41 jaar oude Caravelle .

9 likes

Citizen van 1969 :slight_smile:

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/622a4fe1-2e85-447f-a1fb-4a3e35e26967_zps3rxn6tzo.jpg.html][/URL]

11 likes

Mooi. Voor mij de zwarte vandaag:

13 likes

Bulova President 1938

11 likes

Net deze weer omgegespt:

18 likes

Hij is mooi😊🖒

Ook mooi😊🖒…Kom die niet veel tegen…zeker moeilijk meer te krijgen?

Weer een LCD van Tissot. Volgens mij hun eerste, met de NEC (?) Module die je in casiotrons uit die tijd ook ziet, met dezelfde kast :smile:

8 likes

Dank je. Ze komen niet heel vaak te koop inderdaad.

1 like

Voor vandaag een rustige 54 jarige … :slight_smile:

Fijne woensdag allemaal :slight_smile:

6 likes

Net terug van een servicebeurt

7 likes

Wie kan mij zeggen welk werkje in deze chrono zit? :slight_smile: (HINT: kijk even naar de rechter subdial)

10 likes

2 likes

Bij gebrek aan de uitgestelde operatie aan de oude Seiko Kinetic of de NA Seiko Sports 70 die nog niet echt spic & span is, vandaag maar weer eens deze Sports

4 likes

Valjoux 92?

Nee maar had gekund :smiley:
Had 'r nog bij moeten zeggen dat de kast een 39mm meet - is een kolomwiel Landeron 39 :slight_smile:
Volgens een groep liefhebbers het beste kolomwiel 2 register werkje ooit gemaakt.

1 like

8 likes

Mijn nieuwe foute nautilus get wet is binnen :grin:

6 likes