2019 Wat doe jij ? (voor de Horlogerie...)

Ik ga er maar even voor zitten want nu gaat het los denk ik…

5 likes

Toezicht op dat soort zaken gebeurt vaak op last van (of vaak zelfs door) de Westerse afnemer. Jan of Mo van Marktplaats reist daarvoor echt niet af naar China hoor.

Woon jij in een ei ?

1 like

En sinterklaas en de kerstman bestaan ook echt. Om over doornroosje en assepoester nog maar te zwijgen.

1 like

Blah blah blah

Hij (@Mafkees) heeft wel een punt over die arbeidsomstandigheden.

Erkenning heeft hier niets mee te maken. Als er een populair model wordt ‘genoobt’, is dat omdat er geld verdiend kan worden, meer niet.

2 likes

Dat punt geldt dan voor werkelijk èlk artikel dat verkocht wordt in Europa.
Om het argument in deze discussie erbij te slepen is infaam en abject.

1 like

Schaamteloos kopieerwerk. Nepperts mogen wat mij betreft direct onder de stoomwals.

Ok.

Groetjes.

4 likes

Lighten up.

4 likes

Ongetwijfeld

Kent iemand nog het Google glasses verhaal? We bleken toch te ijdel voor zo’n ding op je kop. Dus het horloge als sieraad zal altijd een grote groep blijven aanspreken.

Nee dat doen hooguit lil kleine en Ali B bijvoorbeeld. Alleen blijkt 50k voor een horloge wat lastig met vakken vullen. Dus een replica. Maar ik gok op weinig waardering voor vakwerk en uurwerk.

Nee, naar het oud ijzer met die zooi. Koop een Seiko of Swatch als je beurs niet toerijkend voor een Rolex is. Maar geen zielige namaak.
Op school werd het je al bijgebracht; van spieken leer je niets.

Absoluut! Ik heb ook m’n vriendin kunnen overtuigen dat fashion watches verspeelde euro’s.

2 likes

Off topic, replica’s, op de persoon, etc.