2020 in retrospect: Mafkees' vierde forumverjaardag (fotodump!)

Ik moet eigenlijk zo’n 8 piece Rainer zien te scoren … ik kocht nl. een 3 piece omdat dat me een mooi totaalaantal leek. ‘Nooit meer horloges dan erin passen.’

Dat was van korte duur.

3 likes

Ik wilde nooit over de plekken in mijn 8 piece heen :rofl:

Moet weer wat inkrimpen :cry:

1 like

Uhu :innocent:

Maar gekkigheid, zijn allemaal top horloges :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je vierde forumverjaardag. :champagne:

Mooie collectie en die Olma is inderdaad een schoonheid.

1 like

Ik ben blij dat ik de Olma heb mogen inspireren en ben tevens blij dat jij mij kennis hebt laten maken met deze geweldige referentie Lord-Matic :ok_hand:

Hopelijk krijg ik de kans om je aanwinsten dit jaar met eigen pols te mogen beoordelen :wink:
Die twee Eterna’s op het eind vind ik wel leuk, dat blijft toch een beetje jóuw merk

1 like

Ik vind de Hamilton het gaafste!

1 like

Die Seiko 7A28-702A. Love it! :heart_eyes:

1 like

Hele gave Seiko’s. En grappig zo’n moderne Cocktail tussen dat vintage geweld.

Jouw geflipper valt nog wel mee. Ik zit inmiddels al boven de 150.
OMG

2 likes

Rookie numbers. :smile:

Heb jij geen zin om een “highlights van m’n flipper leven”-draad te maken, @candide?

Ben wel benieuwd naar wat nou de tofste horloges waren die je hebt laten sneuvelen voor je apple?

Dan mag ik wel een paar dagen vrij nemen. :upside_down_face:

3 likes

Heb je toch wel voor ons over :scream: ?

1 like

Leuk en inspirerend topic. Goed idee om de mutaties in de collectie in een jaar op deze manier te laten zien en beschrijven.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Certina.

En ik ben dus niet de enige die zijn horloges in een excelletje zet.

Leuk leesvoer Matthijs! Je hebt een duidelijke eigen identiteit in de hobby, da’s altijd een enorme plus :+1:.

Hopelijk kunnen we elkaar snel weer zien op een horloge-meeting. Eens kijken tot welke impulsieve aankoop ik je dan weer kan verleiden :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Leuke post !