21mm Longines nato strap - Ontzettend duur.

Beste leden,

Er is een NA onderweg, een mooie Longines Spirit 40mm in zilver. Nu heb ik online een mooie deal kunnen scoren maar komt het helaas op het “verkeerde” bandje. De bruin leren.
Nu had ik graag de Longines nato strap in antraciet gehad maar die kost lost bijna 200,-(?!). Nu zijn horloges niet de goedkoopste hobby en maar vind ik dit wel heel apart.

Waar kan ik nu een vergelijkbare nato band kopen, in 21mm, waar de verzendkosten niet hoger dan de band zijn? Ik heb al gekeken bij CNS (alleen zwart in 21mm), STRPS (geen 21MM), WatchGecko (hele dure verzendkosten), Watchbandit (geen 21mm nato), noem het maar op. Ook de zoekfunctie helpt mij nu niet meer verder. Hebben jullie advies?

Dankjewel!

Deze banner staat boven je topic…

https://www.horlogebanden.com/nato-straps-nl/21-mm-NATO-straps/

Maar niet direct in antraciet zie ik.

Aangezien je ook bij CNS hebt gekeken, zou je ook bij Ome Ali kunnen kijken.

Absurd veel geld voor een NATO inderdaad, Omega vraagt er ook dergelijke bedragen voor.
Daar staat wel tegenover dat die laatste wel van geweldige kwaliteit zijn en fantastisch dragen, ik ga ervan uit dat dat voor die IWC ook wel zal gelden.

CNS en Watch Bandit enzo hebben zeker nato banden, maar als je écht goede wil hebben dan moet je naar het schijnt bij Phenomenato zijn. Zelf nooit gehad, maar @willemC roept dat al jaren en dat is echt een liefhebber van Nato en die zweert erbij.
Zijn wel een paar tientjes duurder, maar het prijsverschil wel waard.

2 likes

Breitling vraagt ook dik €180,- voor een OK Breitling nato…:frowning:

Ik wilde het net zeggen!

Hmm, vermoedelijk geen 21 mm. :confused:

1 like

Oh, well. 22m krijg je er vast ook wel tussen. That’s what she said.

5 likes

Misschien is dit wat?

Horloge.nl

Hebben diverse 21mm nato banden.

Grijs (getinte) nato straps van 20mm:

Helaas is 21mm niet een hele gangbare maat voor nato’s. De MN straps van Erika misschien nog een idee?

Ik heb exact hetzelfde dilemma gehad. Heb uiteindelijk een Erika’s MN strap in 21 mm gekocht. Goede combinatie vind ik zelf.

3 likes

Dit

1 like

Je kan ook eens kijken naar zgh paratrooper straps (is sws veel prettiger dan NATO). Mss zijn die er wel in 21mm

1 like

Heb er wel eens hier gehaald

Geen 21 though

Hier wel. Wel eens gehad. Ok kwaliteit, toen wel wat duur

Moet dit niet naar horlogemarkt gezocht ipv algemeen?

Ik vind van niet. Ts vraagt niet om mensen die natos aanbieden… maar naar info / advies /webshop.

Wel in de Zweiteiler :slightly_smiling_face:

1 like

Wat is er mis met het leren bandje?

On topic: een 22mm NATO bandje kan er ook wel op denk ik. Dat zet zich wel. Desnoods gooi je hem even in de wastrommel. Heb je een hoop extra opties.

Bijvoorbeeld bij Miros zoals @ruud al aangaf. Mooi spul daar.

2 likes

Lelijk

1 like

Wat denk je dat die dingen van jou vinden :melting_face:

Maar OK, je hebt wel een punt. Deze zijn wat aan de lompe kant.

Hier zitten wel prima opties bij, zo te zien.

1 like