Er is een NA onderweg, een mooie Longines Spirit 40mm in zilver. Nu heb ik online een mooie deal kunnen scoren maar komt het helaas op het “verkeerde” bandje. De bruin leren.
Nu had ik graag de Longines nato strap in antraciet gehad maar die kost lost bijna 200,-(?!). Nu zijn horloges niet de goedkoopste hobby en maar vind ik dit wel heel apart.
Waar kan ik nu een vergelijkbare nato band kopen, in 21mm, waar de verzendkosten niet hoger dan de band zijn? Ik heb al gekeken bij CNS (alleen zwart in 21mm), STRPS (geen 21MM), WatchGecko (hele dure verzendkosten), Watchbandit (geen 21mm nato), noem het maar op. Ook de zoekfunctie helpt mij nu niet meer verder. Hebben jullie advies?
Absurd veel geld voor een NATO inderdaad, Omega vraagt er ook dergelijke bedragen voor.
Daar staat wel tegenover dat die laatste wel van geweldige kwaliteit zijn en fantastisch dragen, ik ga ervan uit dat dat voor die IWC ook wel zal gelden.
CNS en Watch Bandit enzo hebben zeker nato banden, maar als je écht goede wil hebben dan moet je naar het schijnt bij Phenomenato zijn. Zelf nooit gehad, maar @willemC roept dat al jaren en dat is echt een liefhebber van Nato en die zweert erbij.
Zijn wel een paar tientjes duurder, maar het prijsverschil wel waard.