21ste verjaardagshorloge

18 december. Tot nu toe in mijn leven de dag waar ik altijd jarig blijk te zijn. Zodus vandaag ook, voor de 21ste keer. Ik ben een tijdje minder actief geweest op het Forum, maaaar zeker niet minder actief bezig geweest met de hobby​:smiling_face:. Zoals sommige wel weten ben ik sinds mijn 14e ben ik geprikkeld door het horlogevirus, vooral vintage dan, en altijd met maar 1 droom: een vintage Rolex! De meningen zijn uiteraard verdeeld, en maar goed ook :stuck_out_tongue_winking_eye: over het merk, maar in mijn ogen is het algmeen gezien het mooiste horlogemerk. Nadat ik op mijn 18e verjaardag een Omega Speedmaster Triple Date Mark 40 kocht (die uiteraard ook nooit de collectie zal verlaten), had ik mijn zinnen (voorzichtig) gezet op een vintage Rolex. Een tijdje geleden kwam deze op mijn pad, en vandaag is dan eindelijk de dag daar dat ik er van mag genieten! :smile: Er is zeker nog wat werk aan, zo gaat deze merkloze jubilee asap vervangen worden door een correct exemplaar, maar voorlopig ben ik zeker tevreden én trots elke keer als ik op mijn pols kijk! Fijne woensdag, drink er eentje op me :wink:.

113 likes

Gefeliciteerd! zowel met de verjaardag als met de NA

Fijne verjaardag! Mooie aanwinst, veel draagplezier!

Gefeliciteerd met jouw verjaardag en nieuwste aanwinst!

Maak er een mooie dag van!

Gefeliciteerd en geniet van je nieuwe aanwinst! :wink:

Netjes heur! Pohhhh!

Gefeliciteerd, mooie keuze :blush:

Wat een super mooie klassieke Air-King! Veel mooier dan het huidige model naar mijn mening.

2 likes

Gefeliciteerd met je twee mijlpalen :smile:
Prachtige Air King :star_struck:

Heel mooi! Gefeliciteerd! Geniet er met volle teugen van!

Dubbel gefeliciteerd! Geniet van je NA!

Gefeliciteerd met je mooie NA! Ziet er heel
Strak uit

er zijn maar weinig Rolexen die (mijn) goedkeuring krijgen,
maar die van u :+1:
draag hem met plezier

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een prachtige aanwinst.
Het enthousiasme straalt je tegemoet.

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop :star_struck:
En je verjaardag geniet van beide :slightly_smiling_face:

Van harte :partying_face:

Nog geen puzzel kado gekregen? :face_with_peeking_eye:

Van harte met zowel je nieuwe aanwinst als je verjaardag!

Gefeliciteerd :slightly_smiling_face:

Veel plezier ermee.