Is dat normaal? Horloge is een half jaar oud. Weet niet of steinhart dat normaal vind of dat er iets mis is?
Heb de vraag ook al bij Steinhart zelf neergelegd maar vroeg me af hoe jullie erover dachten.
Is dat normaal? Horloge is een half jaar oud. Weet niet of steinhart dat normaal vind of dat er iets mis is?
Heb de vraag ook al bij Steinhart zelf neergelegd maar vroeg me af hoe jullie erover dachten.
Is niet normal tot +5s/d zou aanvaardbaar mogen zijn voor een recent horloge.
Niet normaal, maar je kan beter te vroeg arriveren dan te laat.
Gewoon even laten meten (amplitude) en laten reguleren. De Steinhart die ik had was hetzelfde, maar nadat hij gereguleerd was liep hij binnen 3 seconden p/dag. Kost je hoogstens een paar tientjes. Terugsturen en wachten is het niet waard.
Ts heeft ander uurwerk…
Ja daar zat ik ook al aan te denken, maar wat nou als het veroorzaakt door weet ik veel ouderdom ofzo, geen idee hoelang dit klokje bij GUido Engelen op de schap heeft gelegen :). Dan moet er een beurtje gebeuren en dan spreek ik de garantie liever aan dan dat ik een flinke onkostenpost heb…
Toch? en je zit met waterdichtheid, ik wil er wel mee blijven zwemmen enzo, dus zou toch naar een echte juwelier moeten…
Of weet iemand een goede horlogemaker die ook de waterdichtheid kan testen etc, in de buurt van Nijmegen?
Klopt had verkeerd gelezen…, maar afwijkingen blijven volgens mij hetzelfde voor de div. grades.
Is inderdaad teveel afwijking. Ik heb het met mijn Steinhart Ocean One Vintage ook gehad, een jaar of drie terug. Contact opgenomen met de customer service afdeling en die gaven het advies om het klokje hier in de buurt te laten afstellen en de rekening naar hun door te sturen. Kostte drie tientjes die ik heb voorgeschoten en na indiening van de bon kreeg ik het binnen een paar dagen terug. Prima zakendoen met Steinphart !
Zojuist al reactie gehad van Steinhart, ik moet hem terugsturen helaas.
Iemand enige ervaring hoelang je hem dan kwijt bent?
Aan de reacties te zien pakt Steinhart het wel profesionneel aan