€2500 budget - 36-38mm recommendaties?

Dit is best bijzonder :upside_down_face: ik neem aan 45,7mm?

1 like

Een nomos club?

De al eerder genoemde GS SBGX261, 37mm, HAQ-quartz 9F62. Afwijking <5 sec p/j:

Komt op prachtige stalen band met gesp zonder fijnafstelling. Ik kreeg hem niet mooi op maat, dus staal eraf.

2 likes

SINN,

1 like

36mm met een mooi compacte L2L… Deze eerste generatie Seamaster blijft een iconisch model en naar mijn mening veel meer “tool-like” dan de moderne Seamasters.

1 like

Sinn is altijd prima maar deze is wel in een andere prijscategorie dan wat TS zoekt.
Ze hebben bij Sinn trouwens ook best wel wat limited modellen speciaal voor Japan, daar zitten mooie uitvoeringen tussen.

Ik weet dat niet, mocht goedkoper. Is goed qua daily, zit in juiste maat en ziet er niet slecht uit.

Maar inderdaad er zijn ook leuke speciale voor Japanse markt.

Ik zou voor de nieuwe TAG Heuer Carrera Date in 36mm gaan. Mooie kwaliteit en afwerking en geweldige classic looks. Door het relatief grote glasoppervlak/smalle bezel en de lugvorm, draagt de 36mm niet klein. Verder was de eerste Carrera (in 1963) ook 36mm.

Met een nette 56 uur PR.

List iets boven je aangegeven budget. Maar je zei dat er wel wat ruimte was en daarnaast kun je van de listprijs nog wel wat afkrijgen, bij de AD. Succes en veel plezier met kiezen!

2 likes

Volgens de mails in m’n spamfilter moet 36-38mm voor dat budget best mogelijk zijn

Is ook verstandiger inderdaad. In dat geval nog wat tips:

Succes!

1 like

Zijn deze 3 voor dat budget dan ook echt op grey market daar te verkrijgen in HK of Japan?

Zie er 1 op catawiki staan binnen je budget en met juiste kleur
Je moet dit zeker ook eens bekijken: Tudor - Prince Date Day - 94614 - Unisex - 2000-2010

Tudor! Deze al ruim 3 jaar in bezit en heeft 98% polstijd van al mijn horloges.

3 likes

Zou mijn keus ook zijn.

2 likes