25tien (tu)

Supersnelle deal, prettig contact. Aanrader!

2 likes

Onlangs heb ik een vlotte deal gesloten met forumlid 25tien. De communicatie verliep heel prettig. Nog dezelfde dag stond het overeengekomen geldbedrag op mijn rekening.

Bedankt voor de deal 25tien, en wellicht op naar een volgende?

1 like

Nato bandjes verkocht aan 25tien, prima contact, soepele transactie!

1 like

Vandaag in het zonnige zuiden een horloge van Johan overgenomen.
Heel fijn contact via de e-mail/telefoon en het horloge was precies zoals vermeld, inclusief het drankje! :smile:

1 like

Hele snelle deal gesloten met 25tien, geen gehannes over de prijs, kreeg een kopie van de overschrijving. Top deal! Zeker een aanrader!

1 like

Prachtige ruil gedaan met @25tien ! Leuke communicatie en vlotte afhandeling. Ik ben blij met mijn nieuwe vintage Tissot! Thnx Johan!

1 like

Vandaag afgesproken met Johan @25tien voor een ruil. Het was super gezellig en hebben het over van alles gehad. Nogmaals bedankt voor de horloges en voor de gezelligheid!!

1 like

Vorige heb ik een bandje verkocht aan @25tien. Wederom erg prettig contact via pb en lekker duidelijk! Johan is een prima persoon om een deal mee te sluiten, 10/10 punten! :wink:

1 like

Vandaag een mooie U-boat van @25tien gekocht, prima gegaan. 10 punten :smiley:

2 likes

Prima zaken gedaan met Johan @25tien dus een echte aanrader! Naast de prettige en duidelijke communicatie ook snel en netjes :+1:

2 likes

Een prettige ruildeal van bandjes gedaan met Johan, vlot geregeld en natuurlijk conform afspraak.

Leuk eens een mede forumlid in persoon te ontmoeten, Johan is een absolute aanrader!

Gr. Marc

2 likes

Bandje verkocht aan Johan @25tien. Supersnelle betaling en fijne mailwissel. Top!
En excuses nog voor m’n slordige handschrift… :wink:

1 like