2e Dutch Watches Showcase en site Dutch Watch Professionals live!

Allen,

Op zaterdag 27 mei vindt tussen 12 en 6 de alweer 2e Dutch Watches Showcase plaats. Deze keer in de Winkel van Sinkel in Utrecht.

Neerlands trots laat hier de nieuwste modellen zien, maar denk ook horlogebanden. Ook zien we een live graveur, krijg je een masterclass van Kalle Slaap, zijn er interviews met prominente horlogefanaten en enkele verrassingen…

Ontmoet Nederlandse horlogeprofessionals in levenden lijve en komt allen!

De website van DWP (Dutch Watch Professionals) is in de maak. Later meer info.

Gr Hans van SUBDELTA

15 likes

Thanks! Leuk :slight_smile:

1 like

De site is live op www.dutchwatchprofessionals.nl. Er zijn nu al 23 leden van DWP en er komen er nog meer bij. Men is erg enthousiast om elkaar te leren kennen, mogelijk samen te werken (inkoop, marketing etc.) en naar buiten te treden als Nederlandse horlogebranche.

Ook al staat nog lang niet elke professional erop: neem eens een kijkje zouden wij zeggen.

Buitenlandse geïnteresseerden kunnen ook www.dutchwatchprofessionals.com gebruiken en er is een Engelstalige versie.

Namens Dutch Watch Professionals bedankt voor de interesse.

Hans

3 likes

Klinkt veelbelovend. Ik ben van de partij :+1:

2 likes

Onlangs was hier op het forum een Florijn met volledig gegraveerde kast te zien. Is er een kans dat deze op dit evenement te zien is?

1 like

Die is door Sanders Engraver gedaan. Zij zijn er ook maar via fb of instagram kan je informeren of dit model er zal zijn.

Gr Hans

2 likes

Super! Ik kende Eza niet eens, maken aardige horloges. Ik verwacht in de toekomst een moderner horloge van ze, zonder oude lume.

Nice! Wil dat graag eens zien.

1 like

Mooie actie.

2 likes

Hier kun je nog wat meer zien en lezen over EZA

3 likes

Ik neem de gegraveerde Florijn mee, maar deze is niet door Sanders gedaan overigens.

4 likes

Mooie kans voor Arie Kabaalstra zijn DumeT model 3 te showen. Ik ga erop af!

1 like

Ik doe mijn best om niet alleen de Instrument 3 af te hebben. .maar ook de Instrument 1 en 2…

1 like

Up!
Over twee weken. Ik kan nauwelijks wachten!

2 likes

Kan ik helaas niet bij zijn, zit dan een weekje in Duitsland.
Ik zie de foto’s en verslagen wel verschijnen :+1:

1 like

Komt er ook een 3e Dutch Watches Showcase dit jaar?

1 like