2e hands

Wat zijn zowat de beste 2 hands sites om een horloge aan te schaffen ?

HorlogeForum!!!

11 likes

En even wat activiteit op HF, dan gaat je trustlevel naar 2 (nodig om in het blauwe gedeelte wat meer rechten te krijgen).

Dit. En marktplaats!!!

1 like

Dit alleen bij voldoende kennis.

2 likes

Dat klopt, met voldoende kennis en voorzichtigheid. Maar wel een goed platform voor leuke ladevondsten en bijzondere modellen.

1 like

Ebay kun je ook nog proberen.

heb al eens op chrone24 gekeken ook maar vind de prijzen precies nog redelijk hoog en in duikers allemaal seiko.
En zoek wel specifiek naar het eta 2892 movement en dat vind je al nie veel.

Marktplaats … weet ik niet. Alleszins niet om te verkopen, je ergert je daar blauw met de onnozel lage biedingen. Zelfs als je duidelijk maakt dat je niet onder prijs x gaat.

Ik heb overigens nét een eerste aankoop gedaan via Catawiki van een nieuw horloge. Niet zo populair model, maar daarmee toch iets meer dan 40% korting op de list price. Scheelt alweer wat de dag dat ik het flipper.

Juist eens op 2 hands gekeken wel veel rolexen te koop voor minder dan 200 euro,hahaha

2 likes

Dat had ik ook reeds gezien,maar aan een prijs van 200 euro weet je ook onmiddellijk dat het fake-rolex’en zijn.
Een groter probleem is dat er de laatste maanden ook fake horloges worden aangeboden aan list prijzen zodat het nog gemakkelijker word om bedrogen te worden als men niet uit zijn doppen kijkt.