Ik weet niet meer wie erom gevraagd heeft maar hier zijn eindelijk de foto’s vd 2x 24 uur klokjes die ik heb , het was weer mooi weer , goed licht , dus duidelijke foto’s
1x ref 809 Cosmonaute uit 1962
1x ref 1765 Unitime uit 1968
Ik weet niet meer wie erom gevraagd heeft maar hier zijn eindelijk de foto’s vd 2x 24 uur klokjes die ik heb , het was weer mooi weer , goed licht , dus duidelijke foto’s
1x ref 809 Cosmonaute uit 1962
1x ref 1765 Unitime uit 1968
Prachtige set!
Mijn beste,
Idem dito…
en eveneens bijzondere horloges,
die men niet zo snel in een verzameling aantreft.
Orologio Signaturis Temporis.B)-
De oude Breitlings blijven toch wel erg gaaf!
Die Cosmonaut is echt geweldig !
Hallo René, dat was dus op mijn verzoek, heel erg bedankt voor het maken van de foto’s.
Ik ben echt een fan van Breitling (en ik heb er nu eindelijk één!!), ik vind het concept van 24-uurs horloges echt geweldig en dan samen in één is echt ultiem.
De Unitime vind ik dan persoonlijk nog het leukst door de tijdzone bezel.
Dank jullie wel
Beide zijn toch wel favotieten
Hier is meer info over de unitime en andere uit deze serie
https://sites.google.com/a/kesting.nl/765-avi---cp-family-chronology-1953-to-1978/
En hier over de cosmonaute
Vooral die Unitime is wáánzinnig! Heerlijke panda, lekker strak zo zonder onnodige opsmuk. Is zo’n 24-uurs horloge niet lastig met de tijd aflezen?
Bedankt voor het delen!
Man wat heb jij een materiaal!
Gaaf…
Wat betreft het aflezen maakt de minutenwijzer dezelfde stappen als een 12 uurs horloge
of is wat normaal kwart over is dan het halve uur ?
grt Gerard
Prachtige horloges! Echt schitterend! Vooral de Unitime vind ik schitterend!
De minuten wijzer draait hetzelfde als een 12 uurs uurwerk , de uurwijzer gaat echter 1x in de 24 uur in de rondte
Thanx … dat hoopte ik al want anders wordt het aflezen helemaal een crime
groet Gerard
Schitterend :~