2x hetzelfde horloge kopen in een verschillende kleur

Ik vond mijn vintage Timex Marlin zo leuk dat ik een nieuwe in een andere kleur erbij heb genomen. Geen spijt van.

@kahan kom er maar in

Heb het zelf ook wel eens gedaan: NA: Seiko JDM SBDC043

1 like

Zeker! Echter ik merk dan vaak wel een voorkeur voor een bepaalde kleur dus eentje delft altijd het onderspit…

18 likes

Ik.

Bij mij ook. De horloges moeten nog uitgeleverd worden dus geen idee hoe het afloopt: hou ik ze allebei omdat ze verschillende genoeg zijn, een van beide omdat ze dicht tegen elkaar zitten of vallen ze tegen en hou ik geen? Eind dit jaar gaan we t zien.

1 like

Ooit 6 NY00XX citizen duikers gehad. Waarom ook niet?

16 likes

Heb 2x de Citizen Tsuyosa… zwart en geel.

Maar inmiddels zijn het er eigenlijk al 3… heb ook de witte erbij gehaald :see_no_evil:

27 likes

2x 2 dezelfde horloges in een andere kleur.
De gele rangeman is een verbouwprojectje, de zwarte standaard. De anderen zijn een zwarte en blauwe Citizen NY0040 (m’n “rustig aan horloges”)

4 likes

Ik draai mijn boxer short gewoon om, dan heeft hij ook een ander kleurtje

8 likes

Dit :point_up_2:t2:

1 like

Dus ik ben niet de enige die deze neiging/drang heeft? Na de full lume gekocht te hebben wil ik zo erg die coke. Alleen al omdat hij blauwe lume heeft. :heart_eyes:

2 likes

Nope. Beetje zonde van het geld

1 like

Heb ik al, twee Tissot PRX-en. Vermoed dat er van de Citizen NJ0150-81 ook nog een tweede gaat volgen. Kan prima hoor, vooral als je iets hebt gevonden wat lekker draagt en waar je helemaal blij mee bent :+1:.

2 likes

Ja, als je het kan betalen, waarom niet. Je zal zelf na verloop van tijd wel ervaren welke je het vaakst draagt. Het andere kleurtje kan je dan in het blauwe gedeelte doen. Ik had een zilveren datejust en daarna een two tone gehaald, vervolgens een studio underdog modelletje gekocht, een blauwe. Toen de kans kwam heb ik ook de roze gekocht. Deze maand een witte citizen gekocht en een week later ook de gele.

Zolang je geen maaltijd erdoor hoeft te missen gewoon doen. Als je er genoeg van hebt doe je er 1 weer weg. Ik heb persoonlijk een hekel aan het ‘wat als’ gevoel. Lekker kopen dus.

Van de citizen heb ik de foto’s van de studio underdog en Rolex moet je het even doen met internet foto’s (nieuwe telefoon).

images

5 likes

“2X hetzelfde horloge kopen in een verschillende kleur”
neen hoor,
ik koop er zes :smile:

3 likes

Je leeft maar een keer. Sterven met een dikke spaarrekening is niet anders dan met een lege.

Ik wacht al een paar jaar om het huis van de buren te kopen. Gewoon om hetzelfde huis 2 keer te hebben.

15 likes

Ik had niet verwacht dat ik het zou doen. Was ook niet gepland. Maar gebeurde toch:

7 likes

Sorry voor de vingerafdrukken :see_no_evil:

11 likes

No problem. I love them all. :rofl:
And when the love is gone, they go to the blue sector. :sob:

11 likes

Ik heb een zelfde horloge zelfs in 4 kleuren;
2 keer 2 keer dezelfde kleur

1 like

Ik zou het gewoon doen.

1 like