2x hetzelfde horloge kopen in een verschillende kleur

3x Tissot Gentleman, 3x PRC200, 4x Casio Duro Marlin, 2x Tissot Couturier Chrono, 2x PR516, …
Heerlijk :+1: :smiley:

2 likes

Deze zijn best geinig, zo eens even op hun site kijken ( https://underd0g.com/ ).

Krijg gelijk associaties met de Candyman, mooi verhaal, lekker fris initiatief.

1 like

Ik dacht dat ik 1 van de weinigen zou zijn.
Gelukkig niet, mijn hemel.

7 likes

Nee, had dit wel verwacht. Als horlogenerd doe je dat soort dingen gewoon. Niks geks aan. :grin:

1 like

Ik moet er nog aan wennen als beginnende junk :roll_eyes: :laughing:.

1 like

Alle variaties zijn mogelijk, tot dat blijkt dat het toch nog beter kan, en dat is dan vaak toch ook weer zo, dus……

최고 Count Dooku Talking To Yoda GIF들 | Gfycat

:wink:

1 like

Het is voor iedereen verschillend. Maar kan me voorstellen dat we allemaal wel eens met het dilemma rondlopen.

Heb je een geweldig horloge gevonden en dan vaak is deze er ook nog in andere kleurstellingen. Dan gaat het knagen beginnen.

Ik heb een aantal dezelfde horloges in meerdere kleuren gehad maar merk toch dat er altijd wel eentje is die de voorkeur krijgt. Daarmee blijft de ander dus vaker in de doos.

Eigenlijk is dat dan weer zonde. Maar goed daarvoor is het ook een hobby en worden daarmee wat minder rationele criteria gehanteerd.

Dit was mijn laatste “folly”, waarvan de zwarte uitvoering uiteindelijk toch het onderspit heeft gedolven (maar nog wel hier op het forum rondzwerft).

4 likes

Twee keer zelfbouw in de zelfde kast. Telt dat? :grin:

Maar wat betreft duurdere horloges heb ik zitten twijfelen om een witte van deze er bij te halen.

Maar tot nu toe vind ik het toch leuker om de diversiteit op te zoeken in verschillende merken.

1 like

Heb al jaren een oranje en een zwarte monster, beide draag ik graag.

In het “Breitling-verleden”….

Ja hoor, als het een leuk model is dan gerust 2 in verschillende kleuren. Ik heb er net een aantal verkocht, betrof:
GA700 1x skeleton, 1x zandkleur
GA2100 1x olijfgroen, 1x zwart
GA900 1x witte camo, 1x geel met zwart

Makkelijk, simpel en leuk :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Mag ik deze 2 een duo noemen, beiden presage kastkleur en dial verschillen net zoals de banden. Zo niet, heb ik van EddieL begrepen dat ik met vlammende zwaard verjaagd wordt :wink:. Hou er rekening mee dat ik wel een waterspruit heb, dus zorg dat je horloge genoeg WR is :grin:


presage cocktail time


presage blue moon

DS action diver in zwart en blauw…

al zie ik genoeg verschillen… :innocent:

!

5 likes



2 keer Eco-drive en titanium.

4 likes

Ik ken het fenomeen…

019

En

042

En

030 033

En

038 052

En

En

En

e459699a96dd1ce8eb5a6a113830184285a36a21_1_375x500 ebc27d55bab37aec5e31f8a5579ee83cbdc917e9_1_375x500

En

069 070

En

075

En zelfs 3

051

078

En nog eens 3

050

6 likes

Mooi verzameling bubbel en 3voudiges bij elkaar Piede.
Petje af. :+1:

1 like

Indrukwekkend, zeker die laatste CW 3 :star_struck:

1 like

Dank!

Van al deze horloges zijn alleen de blauwe Citizen duiker en 2 Seiko duikers over. Best wel veel gegaan haha.

Zie hier mijn volledige lijst met exen voor de geïnteresseerde :crazy_face:

1 like

Telt dit?

2 likes