10 jaar lid! 😎

Ik ben 10 jaar lid van dit mooie forum! :sunglasses:

Ik heb nooit het budget gehad om in een hoger segment te shoppen en ben al best een tijdje tevreden met mijn huidige zestal, in volgorde van aanschaf :slightly_smiling_face:

Daarnaast heb ik twee horloges die ik gekocht heb toen mijn 2 zoons geboren waren en ik nieuw hou en soms draag op een rubber bandje tot ze oud genoeg zijn om te krijgen :slightly_smiling_face:

e459699a96dd1ce8eb5a6a113830184285a36a21_1_375x500 ebc27d55bab37aec5e31f8a5579ee83cbdc917e9_1_375x500

Hieronder alle horloges die ik verkocht heb, in volgorde van vertrek. Veel plezier met bladeren :rofl:

005 006 009 014
015 017 019 024 025 026 027 028 029 030 031
032 033 034 035 036 038 039 042 045 046 047 048 049 050 051 052 055 057 058
062 063 067 068 069 070 071 073 074 075 078

Op naar de volgende 10 jaar!

113 likes

Gefeliciteerd! Leuk om de collectie zo door de jaren heen te zien veranderen :+1:

1 like

Hie-Piede piep hoera dan maar :partying_face:
Gefeliciteerd :+1:t2:

5 likes

Gefeliciteerd en leuk winkeltje aan horloges

1 like

Je bent een tiener geworden, wat leuk :joy: Er zijn zo best aardig wat horloges voorbij gekomen als ik dat zo zie… Tof dat je de foto’s nog hebt!

2 likes

Proficiat! En mooi jubileum ook, na 10 jaar is zo’n jubileum wel op z’n plek of niet @Mafkees.

Leuke collectie ook! Die Longines Flagship is erg tof

2 likes

Gefeliciteerd !
Zijn heel wat horloges inderdaad.

1 like

Er zitten wel een paar mooie bij, die je verkocht hebt.
Ondermeer de oranje en groene sumo.
Op naar volgende jubileum.

1 like

Ik zeg: de komende tien jaar meer vintage! :partying_face:

3 likes

Gefeliciteerd met jou jubileum :3rd_place_medal:

1 like

Nu met leesbril zie ik pas wat er echt staat.
Ik dacht 10 jaar Lidl :upside_down_face: download

Zitten genoeg leuke horloges tussen.
Hoeft niet altijd duur te zijn om leuk te zijn.

2 likes

Mooie mijlpaal. En daarnaast fijn om te zien dat het enthousiasme blijft…
:+1:

1 like

Dankjewel! Er is inderdaad best wat veranderd over de tijd heen :wink:

Scherp :grin:

Is best een lijstje ja. Was ook wel even zoeken hoor :wink:

De Longines is ook wel de ‘mooiste’ denk ik. Toch draag ik em niet zo vaak. Zit em denk ik in het luid tikkende uurwerk en een vrouw met een zeer goed gehoor :sweat_smile:

Vooralsnog is mijn Longines genoeg vintage voor mij :slightly_smiling_face: Vind het een leuk idee maar ik heb veel meer met modern

Precies! :+1:

Bedankt! Enthousiasme over horloges zal wel zo blijven gok ik :slightly_smiling_face:

De hobby staat op een laag pitje, o.a. vanwege geen budget en ik wel klaar ben met flipperen en tevreden ben met wat ik heb. Uiteraard heb ik nog zat te wensen over. De toekomst zal het leren :innocent:

4 likes

Bizar veel heb je gehad. Leuk om zo te zien, en om te zien dat de passie is gebleven

1 like

Das n hele lijst, bleef maar scrollen :grin: Enneuh, gefeliciteerd! Ik nog 11 maanden…:partying_face:

1 like

De Action Diver ken ik nog :slight_smile:
Het eerste horloge wat ik hier op HF heb gekocht, dat is ook al weer even geleden.

1 like

Van harte gefeliciteerd man! :slightly_smiling_face:

Je laat een aantal heel mooie horloges zien! Hartstikke gaaf! :ok_hand:

Proost op de volgende 10 jaar! :wine_glass: :+1:

2 likes

Klopt wel ja. Lange tijd lag mijn focus op Japanse merken maar in de huidige samenstelling is het een leuke mix vind ik :slightly_smiling_face:

Nee, totaal niet. Ik vond hem te groot, plus ik vind een duiker op staal prettiger. In dit segment gaat geen enkele duiker mijn Citizen Courageous van de troon stoten, en 1 duiker is wel genoeg voor mij is gebleken. Zoals je kan zien zijn er best wat duikers gekomen en gegaan :sweat_smile:

Eigenlijk heb ik van geen enkel verkocht horloge spijt. Ik mis de Aikon wel eens, vooral om de geweldige band en kast, maar ook daar zaten wat designelementen die me tegen gingen staan. En er zitten best wat stukken tussen die ik met plezier had gehouden als ze 37-39mm waren geweest :slightly_smiling_face:

Begin maar vast met foto’s zoeken :wink:

Dat weet ik nog wel ja! Veel te groot horloge voor jouw pols maar was mooi hoe je jezelf (en ik hielp daar wel aan mee) ervan overtuigde dat het wel ging :rofl:

Heb wel wat duurder spul gepast maar nooit het gevoel gehad dat die horloges 2, 3, 4 of nog meer keer zoveel waard waren. Maar toch is er nog wel wat duurs te wensen over uiteraard…

Dat lukt zeker :smiley:

Dankjewel! :smiley:

3 likes

Gefeliciteerd, leuk om te zien wat er in die 10 jaar allemaal voorbij is gekomen .

1 like

Zo dat is een hele tijd :hushed: :ok_hand: Gefeliciteerd met je jubileum en mooie horloges door de jaren heen

Ga je nog trakteren trouwens?

2 likes