2x Iaxa, Pontiac en Mutrix

Net zoals mijn andere zoekertjes is deze ook nog steeds naar aanleiding van een grote aankoop. We hebben terug kapitaal nodig, dus opruimen is dan de oplossing.

Dit lot betreft verschillende gold plated horloges waarvan de werking verschilt (meer detail per horloge). De horloges zijn per stuk te koop, maar indien gewenst kan er een bod gedaan worden op het totale lot.

3 van de 4 hebben zeker een ETA binnenwerk, eentje krijg ik gewoon niet open, maar heb ook zelf niet de duurste en beste gereedschappen.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: diverse
Diameter: zie per horloge
Leeftijd: vintage 60-70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): meesten 2022-2023
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur afhaal, opsturen kan mits betaling koper.
Conditie (krassen, werking etc): zie per horloge
Soort uurwerk en kaliber: ETA
Vraagprijs: zie per horloge
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

1. IAXA
    Mooie staat, windt vlot op en loopt nog goed. Kast niet open te krijgen helaas, vorige eigenaar had het ook al geprobeerd precies, zie krassen. G10 plated.
    Prijs: €40

2. IAXA
    Staat van deze IAXA is iets minder. Kroon komt los met eraan te draaien in één richting. Loctite nodig om deze terug vast te zetten. Horloge windt op en datum verzet werkt ook. ETA binnen werk. G10 plated.
    Prijs: €40

3. Mutrix
    Mooie Mutrix, loopt en windt mooi op. Datum verzet werkt. Iets kwalitatiever ETA binnenwerk, worden hier en daar nog gezocht merk ik. G20 plated.
    Prijs: €80

4. Pontiac Memomatic
    Prachtige Pontiac met champagne wijzerplaat. Echter een paar issues. De stem zet zich niet meer vast, dus tijd verzetten en opwinden lukt niet goed. Met schudden loopt deze wel direct en mooi. Wijzers zouden ook iets beter afgesteld mogen worden. Mooi binnenwerk welke ik ook al in Omega Geneves heb gezien. G10 plated.
    Prijs €60

1 like

Upje!

Up! Doe gerust een bod!

Up!