Bonsoir mede horlogisten. Vandaag was een dag waar ik al lange tjjd naar uitkeek. Ik ben in het gelukkige bezit van 2 Sinn’s maar deze kon ik al een lange tijd niet dragen. Mijn 103 a Sa gaf ongeveer 4 jaar geleden de geest. Ik kocht 'm nieuw in 2007 en op de rotor staan de namen van mijn zoons met hun geboortedatum. Hij moest dus gemaakt worden maar ik wilde 'm niet rechtstreeks naar Sinn sturen omdat ik liever persoonlijk contact heb met degene aan wie ik 'm afgeef. Ooit op weg geweest naar Dusseldorf om 'm daar bij een dealer af te geven maar toen schoot de auto in storing. Daarna kwam corona en bleef hij onverrichterzake in de kast. Tot ik er achter kwam dat Seriouswatches dealer was geworden. Gebeld, formulier ingevuld en horloges opgestuurd (dit versta ik ondet persoonlijk contact ). Horloges, want mijn EZM3 had ook wat kuren. De schroeven in de band waren verkoot en de bezel lam. We zijn nu in december 2021. Boodschap was dat het wel even kon duren. Dat bleek, ik kreeg ergens oktober/november de prijsopgaaf en of ik akkoord ging. Binnen 5 minuten hadden ze antwoord. Ging nog 12 tot 18 weken duren daarna. Vandaag dus verheugd richting Drachten om ze in persoon te ontvangen. Daar was de middag voor vrijgemaakt en ook wat andere horloges klaargelegd om te bepotelen en gezichtigen. Kan niet anders zeggen dan dat ik me 2 1/2 uur zeer gied vermaakt heb. Ik had tevens mijn Longines Legend Diver en Timex Peanuts meegenomen om te kijken of er wat te ruilen/kopen was. Onderstaand het resultaat.
Wat ontzettend fijn dat jouw Sinn’s weer thuis zijn. En dan ook nog 2 mooie (roulatie)cadeaus mee naar huis voor jou en jouw zoons. Dit was een mooie dag kan ik mij zomaar voorstellen