2x NA: Grand Seiko vs. Breitling

Het contrast is inderdaad groot, maar hierdoor heb je nu wel een toffe en gevarieerde collectie. Gefeliciteerd met deze twee NA’s

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige NA’s.
L’exrème se touche.
Beide zijn toppers.
Veel draagplezier gewenst.

1 like

Mooie horloges Heb je aangeschaft, maar de rust zal er niet in komen bij ons horloge gekkies :wink:

1 like

Cool setje! Met die Tudor er bij heb je een prachtige three piece voor elke gelegenheid.

De Breitling is exact wat een Breitling tool watch moet zijn. Ze maken ook glimmers, maar dit doen ze uitstekend.

De Grand Seiko is een oase van rust die stiekem heel erg opvalt wegens de indices en wijzers. Zo veel contrast. Maar het is comfortabel, en een veel sterkere GAdA dan je denkt, zwemmen uitgezonderd.

De Tudor is dan je field watch met fatsoenlijke waterdichtheid. Ik vind deze veel toffer dan bijvoorbeeld de Ranger. Er gebeurt meer, we zien ze te weinig.

Chapeau. Gefeliciteerd!

2 likes

Precies wat @Fate_Amenable_To_Change zegt.
Hierbij de 100ste like :+1: Set and done, gefeliciteerd!

2 likes

Mooie NA´s :+1:

1 like

Je vat mijn denkwijze beter samen dan ikzelf kan :slight_smile:

Nu maar eens proberen om op deze set zo te laten en de hobby wat meer naar kijken dan naar kopen te verplaatsen. Misschien een keer naar GTG ofzo.

En als dat niet lukt om dan op deze basis uit te breiden ipv weer te gaan flipperen (alleen weet ik inmiddels ook wel dat er geen garanties zijn in deze hobby)

1 like

Echt gave exemplaren. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Heel mooi!

1 like

Allebei heel mooi! Gefeliciteerd

1 like

Dubbel feli!
De Breitling is cool ,maar de GS zou ik ook willen. Topper.

Geniet ervan!

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier :+1:

Nee man niet dragen is verkopen dus weer wat extra in de pot.
image
Heerlijk trio heb je nu te pakken Martijn, die BB36 gaat zoals ik weet nooit meer weg en dat hoeft ook niet die kan altijd en overal.
Die Breitling spreekt mij het meeste aan echt een supertoffe beater :facepunch: met GS heb ik gewoon wat minder en dat licht echt niet aan dit schitterende horloge hoor.
Ben zelf gewoon niet zo van de dressers, misschien als ik later groot en wijs ben.
Heel veel draagplezier gewenst met je aanwinsten.

Zooo mooi, de Grand Seiko. Ik zit al maanden te neuzen maar ik heb nog geen knoop doorgehakt.
Je andere horloges zijn ook heel mooi hoor maar de GS……,…,

Ja, de GS steelt wel de show hier op HF :smile::heart_eyes: