2X NA (IWC en Omega) en een leuke ervaring!

Naar de Omega heb ik ook geloerd.

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinsten en veel draagplezier toegewenst.

1 like

Proficiat! Twee mooie aanwinsten en een leuk setje samen :+1:

Nb. Geboortejaar van een kind; mooie reden is dat. Ook wel eens op die manier naar gekeken. Maar… doen we dat echt voor onze kinderen, voor onszelf of om een extra aanwinst goed te praten bij onze vrouwen / partners? :wink:

1 like

Dat is een mooi duo !!!
Gefeliciteerd en veel plezier ermee :+1:

1 like

Heel gaaf! Heel veel plezier ervan gewenst!

1 like

Allebei mijn favorieten…, kortom: goede keuzešŸ‘

1 like

Alle redenen zijn goed zeker? :wink:

Geniet van je aanwinsten! Vooral de Ingenieur vind ik echt een uniek stuk qua looks en die seamaster past in elke collectie. Mooie set!

1 like

Echt wel een mooie combo! Toen ik de Ingenieur voor het eerst zag, vond ik het (te) apart, maar ik begin steeds meer en meer het ontwerp te appreciƫren totdat ik nu op het punt ben gekomen dat ik het hartstikke mooi vind. Een cushion case vind ik niet bij elk horloge een voltreffer, maar bij de IWC staat het als een klok (pun intended).

Ik ben zelf meer fan van de Speedmaster, maar telkens als ik zo’n Seamaster zie begin ik toch weer terug te twijfelen welke van de twee nu het mooiste is.

1 like

Die Ingy :heart_eyes: proficiat

1 like

Zo zo
2 op een dag. Dat zal veel voldoening geven :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Prachtig! gefeliciteerd en heel veel draagplezier!

1 like

Mijn beste,

Fantastisch!!
Veel plezier met deze magnifieke horloges!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Dat dus…:rofl:

2 likes

Gefeliciteerd! Vooral die IWC… wouw!
Toch benieuwd naar het derde horloge, welke is er bij Jaap achter gebleven?

1 like

Voorafgaand aan mijn bezoek gevraagd of ik naast de Inge ook een IWC Flieger Chrono en Speedmaster Sandwich kon bekijken. Alle drie geweldige horloges maar na beraad toch voor de Inge gekozen. De Seamaster is uiteindelijk om allerlei, op dat moment:-), goede redenen mee naar huis gegaan.

1 like

Mooie horloges, met name de IWC!

1 like