2x NA met een zeer bijzondere betekenis

mooi verhaal geniet er van veel plezier er mee

1 like

Geniet ervan!!!

1 like

Mooie aanwinsten. :ok_hand:
Het is belangrijk om ook af en toe aan jezelf te denken…
Geniet ervan.

1 like

Twee bijzondere horloges, veel sterkte en geluk gewenst.

1 like

Heel veel sterkte gewenst voor jou en je gezin. Wat een heftig verhaal zeg. Extra speciale aanwinsten.

1 like

Veel plezier met je mooie nieuwe Seiko’s.

1 like

Horloges met herinnering. Veel plezier ermee.

1 like

Cool :+1:t2:

1 like

Twee hele mooie horloges met een bijzondere betekenis.
Veel draagplezier en heel veel sterkte gewenst🙏

1 like

Coole Seiko’s!

1 like

Mooi verhaal en geniet van je bijzondere aankopen!

1 like

Bedankt allemaal voor de mooie reacties! Ik kan bijna niet wachten tot de Seiko 5126 7030 binnen is maar ik geniet al enorm van deze!

3 likes

Gefeliciteerd

2 likes

Eindelijk kan ik ze nu ook naast elkaar tonen! Ik ben een erg blij mens vandaag!

3 likes

Schitterend!

1 like

Mooi duo, draag ze met plezier :+1:

1 like

Door de crowdfunding ligt er op dit moment een grote loep boven mij en dat begrijp ik ook. Dit resulteert er helaas in dat er conclusies getrokken worden zonder alle daadwerkelijke feiten te weten. Ik plaats regelmatig updates over ons en post soms een nieuw topic waar ik veel over ons privé leven deel maar sommige dingen houd ik ook liever privé. Omdat de aankoop van deze twee horloges financieel in twijfel getrokken worden onder die grote loep geef ik daarom openheid in zaken. Ik had sieraden van mijn opa, dat heeft een emotionele waarde maar ik draag geen sieraden behalve dan onze trouwring (even los van een horloge). Om de twee Seiko’s, die ook een emotionele lading hebben en waarvan ik weet dat ik die wel ga dragen, te kunnen bekostigen heb ik die sieraden ingeleverd.

Ik deel veel en op dit moment heb ik weer de rust gevonden om ontspanning te vinden in mijn hobby en passie. Op het forum en met de horloges die ik heb zie ik een kleine uitvlucht van de gedachten, stress en situatie waarin wij op dit moment zitten. Mochten jullie ooit vragen of bedenkingen hebben in een bericht van mij, stuur mij dan alsjeblieft een pb en ik leg jullie graag alles uit.

5 likes

Dit topic is gesloten gedurende 24 uur omdat het door een groot aantal leden is gevlagd.

Dit topic is na 4 dagen automatisch geopend.

Goed man, fijn dat je weer wat afleiding hebt :raised_hands:t2: ik vind er wat van dat mensen iemand iets niet gunnen zeker als diegene een moeilijke tijd doormaakt. Ik hoop dat jullie situatie snel beter word !

1 like