2x NA: Yema en poor man's Heuer

Coole aanwinsten!

1 like

:heart_eyes:

1 like

Coole chrono’s, zowel de Yema’s als de dato’s.
Geniet er van,
Gianni

1 like

Super!

1 like

Jaloers op je Superman! Erg fijn horloge en zou mooi staan in mijn collectie :wink:

1 like

Wat een leuke collectie Yema horloges, een merk dat nog weinig bekend is maar goede kwaliteit en mooie horloges, leuk dat jij dat merk nu al oppakt, doe je goed.

De BWC is voor mij een wat meer standaard chrono als is datum op 12 uur wel weer leuk, is kast verchroomd of vol staal?

Op alle internationale fora is Yema the next big thing, same met andere Daytona, yachtingraf, … lookalikes.
Zijn natuurlijk ook prachtige horloges.
Grts,
Gianni

Je ziet dat de vraag naar Yema inderdaad enorm snel aan het stijgen is, en daarmee helaas de prijzen ook :pensive:

Gisterochtend stond er een Yachtingraf te koop op eBay voor meer dan 3k! Deze was binnen een paar uur verkocht terwijl ze een jaar geleden nog te vinden waren voor rond de 1k :confused:

1 like

Dan is dit een koopje…???

Nee, deze is marktconform.

De Meangraf heeft een minder populaire kastvorm en is verchroomd ipv all steel.

Wel een cool klokje maar de Yachtingraf, Rallye en Rallygraf zijn gezochter (evenals de Daytona en Superman).

Mooie aanwinsten! Veel plezier ervan. :slight_smile:

Ik heb er (ergens :joy:) ook een liggen maar geen chrono, zal eens op zoek gaan. Meen dat ik er eens een topic aan gewaagd heb.

Deze schijnt ook zeer zeldzaam te zijn:
Een triple safe 1000M Yema.

Jammer genoeg was het originele japanse Shiojiri werkje te verroest en heb ik het vervangen met een nieuwere Hattori VX42. Soms duikt een origineel Shiojiri werkje wel eens op.

Het originele minerale ‘Tophat’ crystal was te ver heen en is niet meer te krijgen (zelfde probleem als de Doxa Subs).

Anyways hier is hij :wink:

Ik kende Yema niet…super mooi/apart horloge