2x P1lot One?

Misschien een rare vraag, maar als aan het eind van de inschrijving nog ‘plaatsen’ over zijn, mogen leden dan extra P1lot One’s nemen? Uiteraard tot de max van 99 stuks.

Ik bedoel, misschien dat sommigen net als hun Happy Meal quest “spaar ze alle 4!!” willen vervolgen ofzo. :stuck_out_tongue:
Of misschien 2 varianten mooi vinden en die eigenlijk wel allebei zou willen hebben.

Ik denk maar even hardop hoor! Ik bedoel, ik snap dat de voorkeur is om zoveel mogelijk leden blij te maken met een HFLE2015. En ik hoef zeker niet perse de 99 stuks te halen. Maar als er de behoefte naar en de ruimte voor is, waarom niet denk ik dan. Of zie ik dat verkeerd?

Niet omdat de “1-kopers” dan 1 assemblage-cyclus langer moeten wachten op hun horloge :smiley:

Hoi Wing,

Creatief! De kracht achter de P1lot One is - net als de voorgaande HFLE’s - de exclusiviteit. Deze oplage is al toereikend, het is voor ons geen noodzaak om zoveel mogelijk exemplaren te verkopen. Natuurlijk: 99 stuks zou geweldig zijn, maar ‘moet’ niet.

Bedankt voor je meedenken.

Fijne avond!

Gr. Hans

motormuis Schreef:

Hoi Wing,

Creatief! De kracht achter de P1lot One is - net
als de voorgaande HFLE’s - de exclusiviteit. Deze
oplage is al toereikend, het is voor ons geen
noodzaak om zoveel mogelijk exemplaren te
verkopen. Natuurlijk: 99 stuks zou geweldig zijn,
maar ‘moet’ niet.

Bedankt voor je meedenken.