Stond gewoon op je insta tijdlijn bedoel je
Waarom zou je twijfelen aan de echtheid van het horloge van een persoon die je niet eens kent??
En dan ook nog eens hier de vraag stellen…
hoe haal je het in je hoofd
Stond gewoon op je insta tijdlijn bedoel je
Waarom zou je twijfelen aan de echtheid van het horloge van een persoon die je niet eens kent??
En dan ook nog eens hier de vraag stellen…
hoe haal je het in je hoofd
Beste lipkes
Niet mee eens, qua materiaal gebruik en luxe gevoel hadden dit soort interieurs veel meer uitstraling en luxe gevoel dan de huidige Modellen.
Hahahah
Dat waaibomenhout staat hem goed!
Pffff…really…?
Hierom:
Ik ben namelijk bezig met opzetten van een database met bekende personen en hun (nep) horloges. Denk aan zangers, sporters, rappers, presentatoren, influencers, politici, enz).
Als ik niet kan achterhalen om wat voor horloge het gaat dan plaats ik een foto van de desbetreffende klok en hoor ik graag om wat voor merk en type het precies gaat…wie wil mij hierbij helpen?
Thanks,
Geert
Je moet er maar zin in hebben.
Ja zit net zijn voorstel ronde te lezen, net als al zijn andere topics.
Bizar is het eerste woord wat in me opkomt
Ik zie daar toch ook goedkoop plastic geef mij de nieuwere interieurs. Maar inderdaad zelfs die van volkswagen zijn tegenwoordig nog beter.
Jij liever dan ik.
Gezien de onzin die Geertjan tot nu toe geplaatst heeft is dat nog niet zo verkeerd.
Ik dacht dat jij in de 20 was
Klopt
Te veel mooie herinneringen aan een dikke V70 dus ik moet er een bezitten haha
je kan wel makkelijk ketsen achterin👌
Lugs&jugs
Je hebt het tegen een vijftienjarige
Die weten tegenwoordig meer op hun 15e dan ik toen ik die leeftijd had
24 jaar geleden
Edit:
En ik had ook geen rolex, omega oid…
Oops, ach ja dan weet hij welke auto hij later moet hebben. Tip neem geen tweedeurs en neem wel geblindeerde ramen.
Het was niet de bedoeling om op hem te antwoorden maar op Lucas. Alleen ging dat niet helemaal soepel.