2x Rolex. Echt? Vraag over echtheid, inmiddels autotopic 😂

Als ik het goed begrijp wil je onze hulp en expertise gebruiken om bekendheden en influencers te exposen en voor lul te zetten?

Mocht je ernaast zitten, speel je dan ook de zwarte piet lekker door naar de ‘oelewappers’ van HF om zelf buiten schot te blijven?

T wordt steeds gekker, niet?

6 likes

Ik zit nu terug te lezen, er zijn op het forum nogal wat twijfels over de validiteit van deze leeftijd.

Al is ie 45 gewipt heeft hij echt niet.

2 likes

:joy::joy:

Ik heb even zitten lezen, maar hij claimt 2 speedmasters en een explorer te bezitten. De ene keer zit hij in de derde klas en dan weer in de tweede. Verder is zijn huid in de wristshots wel heel gerimpeld voor een 15-jarige. Ook claimt hij vanaf zijn 7e al door horloges gefascineerd te zijn. Bijzonder verhaal. Toen ik 7 was kroop ik door de achtertuin en vrat ik grond.

10 likes

Hij is misschien heel speciaal. Gifted of zoiets.

2 likes

UntriedBoringIndianabat-max-1mb
Bedoelde je dit?

2 likes

Geen idee, bedtijd.

1 like

Strak plan

En soms heet ze ZsaZsa en soms ook
chrNoNo

2 likes

Is dat de zelfde als sybrenanne? Dan gaat die meteen onder de knop.

1 like

Ik denk dat je bedoelt:
,Hij liever dan ik".

Ik snap nu wel waarom je de rechter niet thuis wil brengen :rofl:

Ik heb ook even op het moment te staan te gaan reageren op dat mannetje maar ik dacht gelukkig net op tijd: laat gaan, laat gaan.

Iemand van 14 met 40k aan horloges… Uhu.

2 likes

Scherp, hoor

1 like

Oh man. Ik had een gave 940 Turbo te koop, misschien hadden we een ruildeal met een horloge kunnen maken. Is nu al weg helaas :slightly_smiling_face:

1 like

Waar je je ook druk over kan maken :thinking:

Waar maak je je druk over?