Het begon ooit nadat ik bij een kennis op bezoek was die meedere horloges had. dat vond ik best raar. Ik had zelf al 15 jaar geen horloge gedragen. Ik had nog een erfstuk in de la liggen in slechte staat en een oude Seiko Quartz. Die heb ik beide laten opknappen en ben ik weer gaan dragen. Bijna tegelijkertijd ontdekte ik HF.
Even later ontdekte ik een juwelier in Arnhem waar opheffingsuitverkoop was met flinke kortingen. daar heb ik toen een paar horloges aangeschaft en een mooie horlogedoos. Leek me een mooie maier om te ontdekken wat ik mooi vond (en wat niet).
Toen had ik ineens 8 horloges, en even later ook toegang tot HF’s horlogemarkt. Het flipperen begon…
Uiteindelijk krijg je andere interesses op horlogegebied. De kennis neemt toe van wat er zoal te koop is. Je netwerk op HF neemt toe. Wat doe je dan?
Doorflipperen!
Enzovoorts
Het zal niet een volledig overzicht zijn, maar de meesten staan er bij. Het waren er ooit 25, en nu nog een stuk of 8. Ik ben erg tevreden met (en gehecht aan) wat er nu is. Geflipperd wordt er niet meer (voorlopig)
Groeten,
Tecco