3,5 jaar HF. Wat is er in die tijd langsgekomen (Foto's)

Het begon ooit nadat ik bij een kennis op bezoek was die meedere horloges had. dat vond ik best raar. Ik had zelf al 15 jaar geen horloge gedragen. Ik had nog een erfstuk in de la liggen in slechte staat en een oude Seiko Quartz. Die heb ik beide laten opknappen en ben ik weer gaan dragen. Bijna tegelijkertijd ontdekte ik HF.

Even later ontdekte ik een juwelier in Arnhem waar opheffingsuitverkoop was met flinke kortingen. daar heb ik toen een paar horloges aangeschaft en een mooie horlogedoos. Leek me een mooie maier om te ontdekken wat ik mooi vond (en wat niet).

Toen had ik ineens 8 horloges, en even later ook toegang tot HF’s horlogemarkt. Het flipperen begon…

Uiteindelijk krijg je andere interesses op horlogegebied. De kennis neemt toe van wat er zoal te koop is. Je netwerk op HF neemt toe. Wat doe je dan?

Doorflipperen!

Enzovoorts :smile:

Het zal niet een volledig overzicht zijn, maar de meesten staan er bij. Het waren er ooit 25, en nu nog een stuk of 8. Ik ben erg tevreden met (en gehecht aan) wat er nu is. Geflipperd wordt er niet meer (voorlopig)

Groeten,

Tecco

28 likes

Wat een lijst! Prachtig en bedankt voor het delen :thumbsup:

1 like

Leuk om te zien Tecco :ok_hand: De Grovana waar zou hij zijn ? :grinning:
Groet,
Bart

1 like

Leuk om te lezen en te bekijken! Genoeg gebeurd de afgelopen 3,5 jaar!

1 like

Erg leuk om te lezen Tecco :thumbsup:
Zie nog een paar bekenden langs komen :wink:

Ben je de Oris nog niet zat :blush:

1 like

Mooi overzicht hoor.
Als ik het zo zie heb ik een beetje spijt dat ik geen overzicht/foto’s meer heb van mijn oude horloges.

2 likes

Je bent behoorlijk besmet geraakt, lol. :smile: Mooi om te zien wat je allemaal hebt gehad, ik vind vooral de Daytona panda dial, Glycine Incursore en Pellikaan erg mooi. Zitten die nog in je huidige 8 of zijn die weggefliperd?

1 like

Alleen de Pellikaan is er nog.

Groeten,

Tecco

Goede keuze! :grin: Mooi man. :thumbsup:

1 like

Wauw wat een collectie zeg!!

1 like

Leuk overzicht zo :thumbsup: wel ook een duidelijke stijl de ook wel veranderd in de loop van de foto’s :wink:

1 like

Mooie verzameling! Wat me aanspreekt is dat het niet de standaard-horloges zijn.

1 like

Leuk overzicht zo :thumbsup:
Heb je nooit spijt gehad van bepaalde horloges uit deze verzameling? Dat je ze weggedaan hebt of juist niet bijvoorbeeld?

1 like

Mooi overzicht en ben benieuwd naar de huidige collectie.

1 like

Niet echt spijt. Ik denk dat ik nog wel een keer een Ecozilla ga aanschaffen, maar dan met adapters en een stalen band.

Groeten,

Tecco

1 like

Groeten,

Tecco

1 like

Mooie collectie!
Zelfs een aantal Invicta’s zie ik :slight_smile:

1 like

Mooie verzameling, de Elka is mijn favoriet.

1 like

Leuk om te zien hoe de collectie en smaak is veranderd, een oprechte “timelapse”.
Ook mooi dat de seiko op mesh/milanese nog steeds in de huidige collectie zit!

1 like

Psst, het is een Jacques Lemans, geen daytona :blush:

2 likes