3 days

…to kill.

daarin droeg kevin kostner n vintage rolex explorer 2 met oranje wijzer waar we t n poos geleden over hebben gehad ivm steinharts hommage.

blijft t n gave (spy)toolwatch vinden.

oh ja, film was niet geweldig, maar nog wel te pruimen. imho niet voor de bios, maar meer n huurfilm voor thuis op de bank.

Simpelweg (tu)(tu)

Tof zeg! Wist niet dat ie zo’n liefhebber was. Of wellicht een WIS costume artist?

Die Kevin Costner is anders zelf ook aardig vintage aan het worden sinds hij geen bodyguard meer is.:smiley: :wink:

Je ziet op de foto meteen dat de 1655 “slechts” 40mm meet waar de hommage een slag groter is. Ik blijf het een gave klok vinden!

Ik heb het al vaker gezegd…

Maar wat is het jammer dat ze dit model niet meer maken.

(@ Marnix en die combinatie van de ABP bund icm deze klok pfoe!X()

Groeten.

Noel.

Gewoon heel mooi.

gr, HJR

n visser Schreef:

Ik heb het al vaker gezegd…

Maar wat is het jammer dat ze dit model niet meer
maken.

waar ik voor ‘vrees’, is dat als ze em opnieuw uitbrengen ie ook in n “ahum” lompe kast komt.

(@ Marnix en die combinatie van de ABP bund icm
deze klok pfoe!X()

dan ben je helemaal t mannetje

Noemen ze deze klok ook niet de steve mcqueen rolex? Geen idee waarom ( droeg altijd een sub). Verder natuurlijk een echte classic.

CvK Schreef:

Noemen ze deze klok ook niet de steve mcqueen
rolex? Geen idee waarom ( droeg altijd een sub).
Verder natuurlijk een echte classic.

Klopt, hij is met deze klok gespot was ook een klok van hem zelf, en niet voor een film even omgedaan of zo.

Ik geloof dat de originele 1655 van Steve Mcqeen voor een erg hoog bedrag geveild is destijds.

Groeten.

Noel.

n visser Schreef:

Ik geloof dat de originele 1655 van Steve Mcqeen
voor een erg hoog bedrag geveild is destijds.

Er schijnt geen bewijs te zijn dat McQueen de 1655 ooit om zijn pols heeft gehad. Het feit dat de 1655 de McQueen genoemd wordt is een hardnekkig gerucht dat een mythe geworden is.

Windhund Schreef:

Er schijnt geen bewijs te zijn dat McQueen de 1655
ooit om zijn pols heeft gehad. Het feit dat de
1655 de McQueen genoemd wordt is een hardnekkig
gerucht dat een mythe geworden is.

Klopt wat je zegt.

Ik heb het verhaal even teruggelezen op een paar sites.

Er wordt veel gezegd, zoals dat foto’s zouden aantonen dat dit een van zijn horloges was maar die foto’s zijn echter nooit opgedoken…

Thanx voor de correcte info!(tu)

Groeten.

Noel.