3 keer nieuwe aankoop

Afgelopen week was een zware week voor mijn portomonee, maar mijn horloge hart danst in het rond van vreugde!

Het begon vorige week zaterdag. Ik had weer een paar horloges waarvan het batterijtje op was. Dus hop naar de plaatselijke juwelier en daar zag ik in mijn ooghoek een horloge lonken… Een Tissot chemin des tourelles. Dus die wilde ik toch even passen. Tja toen kon ik die natuurlijk niet meer afdoen…

Dinsdag zat ik even hier op het forum te neuzen toen ik ineens een advertentie van @mick65 zag. Een sarx055 voor een schappelijke prijs.
Nu zat ik al een tijdje te kijken naar dit horloge maar ik vond hem net iets te duur op chrono24 zeker met invoer kosten. Dus Mick65 maar even een berichtje gestuurd dat ik het horloge graag wil overnemen. Na een snelle reactie de koop gesloten. Horloge is snel en keurig verpakt verzonden door mick65. En het horloge is ook in keurige staat!

Dan zit ik donderdagavond weer een beetje te neuzen valt mij ineens een advertentie op van @Tajko . Een sbgx263g. Ook naar dit horloge zat ik al een tijdje te koekeloeren. Ik was eigenlijk van plan om na de vakantie na te gaan denken om dit horloge aan te schaffen. Maar ik zag dit toch als een teken dat ik nu ineens dit horloge zag voor een goeie prijs. Dus Tajko een berichtje gestuurd en 5 minuten later was de deal rond! Het horloge is snel en keurig verpakt verzekerd verzonden en vandaag heb ik hem in keurige staat in ontvangst mogen nemen.

Mick65 en Tajko bedankt voor het snelle en prettige handelen!!

Nu een paar foto’s van mijn nieuwe horloges

96 likes

Lekker bezig hoor! Van harte!

Ergens gok ik dat je iets met staalkleurige horloges hebt! :smile:

2 likes

Mooie score :partying_face:

1 like

Driedubbel gefeliciteerd. Kleur wijzerplaat wat jij mooi vindt, lijkt me duidelijk :grin:. De Tissot oogt groter dan de Seiko en de GS?

1 like

Klopt de Tissot is het grootst dan de sarx en de kleinste is de ga

2 likes

Gefeliciteerd met deze fraaie aankopen! Heel mooi!

Hey Bas, super bedankt man! Vooral voor hoe chill en vriendelijk je bent echt een topgozer. In mijn 19 jaar op Marktplaats heb ik bijna nooit meegemaakt dat iemand binnen 5 minuten zo’n bedrag zonder twijfel overmaakt. Dat waardeer ik echt heel erg, het betekent meer dan je denkt, niet alleen hier maar ook gewoon in het leven. Eerlijkheid is echt goud waard.

Ik hoop dat je veel plezier hebt van het horloge en van al je andere aankopen natuurlijk!

P.S.
Je hebt me echt uit de brand geholpen, nu nog snel hopen dat ik een baan scoor. :slight_smile:

Het gaat je goed, man! :v:

10 likes

Jij ook bedankt! Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het ook wel een beetje spannend vond hoor haha. Maar om de een of andere reden geeft het via dit forum toch wat meer vertrouwen als via marktplaats.

Ik zal voor je duimen dat je snel een baan vind!

3 likes

Mijn beste,

Een fraai trio horlogerie!!
Gefeliciteerd!!

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtige aanwinsten, kun wel weer even een tijd mee door ! :see_no_evil:
Geniet ervan!

1 like

Zo lekker bezig man vooral die gs :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinsten! Wat een week; when it rains, it pours :ok_hand:

1 like

Veel plezier met dit mooie trio.

1 like

Mooi even doorgepakt :sweat_smile:. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie trio!

Je forum-familie hoopt voor je mee! Succes. :pray:

4 likes

Bedankt Nick!!! :pray:

1 like

Mooie aanwinsten :+1:t2:

1 like

Een prachtig drietal, elk met een eigen “fraaiheid”.
Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Van harte en mooie 3-op-een-rij :grin::+1::+1:

1 like

Van harte met deze mooie aanwinsten. Geniet er van!

1 like