Eindelijk mensen, na 3 maanden heb ik mijn Speedmaster terug!
Na de terugvlucht uit Zuid Afrika zat er wat condens achter het glas. Onder garantie vervangen:
Het glaasje
bijbehorende pakking
de 2 stopwatch knoppen
de kroon
opmerkingen:
beschadigd glas
beschadigde band
beschadigd achterkant
garantiekaart ongeldig
horloge met verkeerd instrument geopend
???
Het gaat hier om een nieuw, 1 jaar oude speedmaster, nooit open geweest, in ieder geval niet door mij, dat uiteindelijk onder garantie is gerepareerd.
Rare jongens daar bij de Swatch groep!
In ieder geval ben ik blij dat ik m’n liefste weer om kan doen!
Dat wordt lastig, ik heb 'm in Argentinië gekocht, bij een officiële Omega dealer. Met alle papieren, kaartjes, doos, boekjes, certificaten, holografisch stempel, btw bon, de hele riedel.
Maar ik heb 'm terug, volledig nieuw en door Omega gedaan. Als ik dit jaar problemen heb gaat ie gewoon weer die kant op. Gelukkig heeft Omega wel een goede wereldwijde garantie regeling.
kan ook wel wat sneller, toch?? Als ze wat meer aandacht aan de productie van hun horloges gaven kwamen er misschien ook wat minder retour naar de service-afdeling. Lijkt op een trend. Een Hamilton, een Moser, een JLC, een Edox…
waar moet dat naar toe met die Zwitsers…