3 nieuwe aanwinsten

Voor mijn recente verjaardag 3 horloges gekregen:

1. Marse Sepein

Een duidelijke fashion watch met bling bling.
Een mij tot nu toe onbekend merk, maar het moet wel een plakmerk zijn, want het was behoorlijk kleverig toen ik het uitpakte. :smiley:

1. Buran ā€œFliegerā€

Een hommage/imitatie van een laat dertiger jaren Fliegeruhr, voor een Russische prijs.
De datum neem ik maar voor lief. De standaard Russische band heb ik vervangen door een RLT Flieger band.
Een hele verbetering.

1. De Christopher Ward Malvern Aviator

Ik vind dit weer een prachtig ontwerp van Chris. Zijn prijs is laag en zijn service onovertroffen. (tu)

Doe mij persoonlijk maar die bovenste! Een smakelijk design! :smiley:

Mooie klokken, Sieb. Ik vind het zelf moeilijk om te kiezen welke ik mooier vind, dus dat is een compliment op zich denk ik. Als ik zou moeten kiezen neig ik naar de Buran. Gefeliciteerd en veel draagplezier!

Dat krijg ik nou nooit voor mijn verjaardagā€¦Gefeliciteerd!

gefeliciteerd! en vooral de buran vind ik mooi!

Mooie klokjesā€¦(tu)(tu)

leuk en lekker (tu) eet smakelijkā€¦

Mooi hoor! Van harte en veel plezier ermee!

Wat is de calorie dikte van de ( limeted) MP klok?

Tony Schreef:

Wat is de calorie dikte van de ( limeted) MP klok?

Stond er niet bij, maar ik schat toch in de honderden.
Ik denk trouwens dat hij niet limited is. Er stond geen nummer op de achterkant. :wink:

De eerste keer dat ik een ā€œwrist shotā€ van die Christopher Ward-vlieger zie, en ik vind hem mooi!

Gerard

Vooral het eerste exemplaar vind ik van extreem grote kwaliteit. Bijna kwalitatief net zo goed als de op marktplaats aangeboden Rolexen en Breitlings voor de prijs van rond de 100 euro`s. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt.

Groetjes Hans

Zenith Schreef:

Vooral het eerste exemplaar vind ik van extreem
grote kwaliteit. Bijna kwalitatief net zo goed als
de op marktplaats aangeboden Rolexen en Breitlings
voor de prijs van rond de 100 euro`s. Ik hoop dat
je er veel plezier van hebt.

Groetjes Hans

Hij smaakte goed :smiley:

Je bent maar verwend Sieb! Gefeiciteerd!

Da"s tenminste een lekkere verjaardag. Ik vind de beide andere klokjes erg mooi, met name de CW. .Leuk om ook eens een wrist-shot te zien van een van zijn horloges. Veel plezier ermee.
groet
harald

Gefeliciteerd Sieb, mooie aanwinsten, je kunt wel raden waar mijn voorkeur naar uitgaat, hij blijft mooi he! :slight_smile:

Highstreet Schreef:

Gefeliciteerd Sieb, mooie aanwinsten, je kunt wel
raden waar mijn voorkeur naar uitgaat, hij blijft
mooi he! :slight_smile:

Jazeker! :slight_smile: